رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد

کاشت ۵۰۰ هزار درخت و درختچه تا پایان سال ۹۹

بامدادخبر – رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از کاشت ۵۰۰ هزار درخت و درختچه تا پایان سال ۹۹ در مناطق مختلف و ارتفاعات اطراف شهر شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، محمدرضا زندیه با تشریح جزئیات نهضت درختکاری و توسعه فضای سبز شهری گفت: با توجه به […]

بامدادخبر – رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از کاشت ۵۰۰ هزار درخت و درختچه تا پایان سال ۹۹ در مناطق مختلف و ارتفاعات اطراف شهر شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، محمدرضا زندیه با تشریح جزئیات نهضت درختکاری و توسعه فضای سبز شهری گفت: با توجه به تاکیدات شهردار شیراز مبنی بر افزایش درختکاری و توسعه فضای سبز به عنوان اولویت اصلی شهرداری شیراز، در همین راستا برنامه ریزی‌های لازم در خصوص خرید تعداد ۵۰۰ هزار نهاده‌های درخت و درختچه و توزیع در میان مناطق یازدگانه و همشهریان انجام شده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه عمده درختان این طرح، نارنج و سرو که از نماد‌های شهر شیراز هستند، گفت: اولویت اصلی ما توسعه درختکاری در معابر شهر است.
زندیه با بیان اینکه بزودی نهضت درختکاری با همکاری مناطق یازدگانه آغاز و کاشت درختان و بهسازی فضای سبز در بولوارها، پارک‌ها و ورودی‌های شهر شیراز انجام خواهد شد، افزود: این پروژه تا پایان سال بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کاشت این تعداد نهال شهرمان در آینده پاکیزه و زیباتر از قبل شود.