رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

 فارس با ۴۰ هزار برنامه به پیشواز آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی می رود

بامدادخبر – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: استان فارس با ۴۰ هزار برنامه و ۱۲ عنوان با رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه در فضای مجازی و میدانی به پیشواز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر […]

بامدادخبررئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: استان فارس با ۴۰ هزار برنامه و ۱۲ عنوان با رعایت پروتکل بهداشتی به ویژه در فضای مجازی و میدانی به پیشواز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه های آیین ۲۲ بهمن ماه با شعار انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار  با محوریت مردمی بودن، شاد،  جذاب، پرمحتوا، فراگیر در فضای مجازی و میدانی، وحدت، انسجام، توجه به جایگاه زن درمکتب اسلام و شیعه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب و احیاء گری اسلام ناب، عدالت، امید، خودباوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کرامت انسانی، ترویج روحیه شهادت طلبی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، اقتدار، سلامت، خدمت مؤمنانه، استکبار ستیزی،  استغنای فضای مجازی، پاسگویی به شبهات و نیز برپایی موکب‌ها برای توزیع مواد ضد عفونی کننده، مواد غذایی برای افراد آسیب‌پذیر از جمله محمور‌های این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ویژه زنان، برپایی ورود نمادین امام راحل  به کشور، راهپیمایی موتورسواران از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب   به سوی گلزار شهدا با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تمثال مبارک شهدا، و نیز تجلیل از پیشکسوتان  انقلاب اسلامی از دیگربرنامه‌های اجرایی است.

راهپیمایی مردم با  خودروهای شخصی

رضایی از راهپیمایی مردم با خودرو در محله‌ها خبرداد، و  بیان داشت: راهپیمایی مردم به اتفاق  خانواده‌های خود  با خودرو‌های شخصی  ازساعت ۹ تا ۱۱ صبح در روز ۲۲ بهمن، نور افشانی، ندای تکبیر الله واکبر در پشت بام‌ها و مساجد، حسینه‌ها  و نیز تشکیل ۲۵ کارگروه متشکل از بازاریان ، اصناف واقلیت‌های مذهبی و دیگر تشکل‌های مردمی برنامه‌های اجرایی آیین ۲۲ بهمن ماه  است.

بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزارنفری  شیرازتا  قبل از پایان دولت/ اجرای ۵۳۳ برنامه دردهه فجر