پیام شهردار شیراز به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

بامداد خبر:مهندس سید احسان اصنافی شهردار کلانشهر شیراز در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر جان‌برکفان ارتش مقتدر ایران تبریک گفت. متن پیام وی به شرح ذیل است: ارتش در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و نماد مقاومت و ایثار و نشان صلابت و استواری است و از آغاز تشکیل تا به امروز […]

بامداد خبر:مهندس سید احسان اصنافی شهردار کلانشهر شیراز در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بر جان‌برکفان ارتش مقتدر ایران تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

ارتش در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و نماد مقاومت و ایثار و نشان صلابت و استواری است و از آغاز تشکیل تا به امروز در تحت زعامت امام امت(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) مأموریت نگاهبانی از آب و خاک ما و میراث مادی و معنوی ملت همیشه در صحنه ایران را در کارنامه درخشان خود داشته است.

۲۹ فروردین برای ملت بزرگ ایران به ویژه دلاورمردان ارتش روزی به یاد ماندنی‌ است.

ارتشی که در بین تمام تشکیلات نظامی جهان خوش می‌درخشد و علاوه بر دفاع از کشور، مدافع ولایت‌فقیه و حامی محرومان و مستضعفین نیز هست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، این روز و این‌ مناسبت را به عموم فرماندهان معزز ارتش و سربازان و کارکنان شریف آن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی، عزت و اقتدار ارتش و ارتشیان را تحت عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می‌نمایم.

سید احسان اصنافی/ شهردار شیراز