پیام تسلیت رییس ستاد انتخاباتی مردمی تشکل های دانش بنیان آیت الله رییسی

بامدادخبر–رییس ستاد انتخابلتی مردمی تشکل های دانش بنیان در پیامی سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. ذبیح الله سلمانی در این پیام آورده است: ۱۴خراد سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه […]

بامدادخبررییس ستاد انتخابلتی مردمی تشکل های دانش بنیان در پیامی سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

ذبیح الله سلمانی در این پیام آورده است:

۱۴خراد سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است.

روز عزای والامردی از تبار نور است که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم.

یوم الله ۱۵خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوری های آزادمردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی را به وجود آوردند.

در سی و دومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و تقارن آن با شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق(ع) بزرگ پرچمدار مذهب شیعه راستین علوی در حالی به سوگ می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان را بر عهده گرفته و در پرتو عنایت حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت می رساند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام فاجعه ۱۵خرداد شهادت صادق آل محمد(ص) را خدمت تمامی همکاران محترم ستاد انتخاباتی مردمی تشکل های دانش بنیان تسلیت عرض نموده ؛ از خداوند منان توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسالت می نمایم.