شهردار شهر زرقان خبر داد:

پردیس سینمایی با سه سالن نمایش ، جایگزین سینمای قدیمی زرقان می شود

بامدادخبر– غلامحسین فروزان شهردار شهر زرقان از برنامه شهرداری و شورای این شهر برای ایجاد یک پردیس سینمایی به جای سینمای قدیمی این شهر خبر داد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر شهردار زرقان با اشاره به قدمت سینما  کنونی  این شهر ، از طرح شهرداری و شورا برای جایگزینی این سینما  با یک […]

بامدادخبر– غلامحسین فروزان شهردار شهر زرقان از برنامه شهرداری و شورای این شهر برای ایجاد یک پردیس سینمایی به جای سینمای قدیمی این شهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر شهردار زرقان با اشاره به قدمت سینما  کنونی  این شهر ، از طرح شهرداری و شورا برای جایگزینی این سینما  با یک پردیس سینمایی جدیدخبر داد و افزود ؛اگر چه در این سینما هنوز فیلم اکران می شود اما طرحی که برای پردیس سینمایی شهر زرقان داریم احداث یک مجموعه با سه سالن  پخش فیلم است که ظرفیت سالن اصلی ۱۵۰ صندلی، و سالن جنبی دارای ۵۵ صندلی است که علاوه بر آن یک سالن وی ای پی با ظرفیت ۲۵ صندلی هم در این مجموعه پیش بینی شده است.

شهر دار زرقان در ادامه گفت: زمین پیش بینی شده برای این پردیس سینمایی روبروی بیمارستان زرقان است که با هزینه دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و  در زمینی به مساحت ۴۵٠٠ مترمربع آغاز شده که امیدواریم ،تابستان سال آینده به بهره برداری برسد  .