پرداخت ۲۵۶ میلیارد ریال صدقه در استان فارس

بامداد خبر : ۳۳ هزار و ۷۰۰ مشترک جدید از طریق کد QR به جمع خیران استان فارس پیوستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از پرداخت ۲۵۶ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال صدقه در ۸ ماهه امسال توسط نیکوکاران و خیران خبر داد. وی با اعلام اینکه […]

بامداد خبر : ۳۳ هزار و ۷۰۰ مشترک جدید از طریق کد QR به جمع خیران استان فارس پیوستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از پرداخت ۲۵۶ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال صدقه در ۸ ماهه امسال توسط نیکوکاران و خیران خبر داد.
وی با اعلام اینکه طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR در استان از آبان ماه اجرایی شده است، افزود: در این مدت ۶۲۹۵ تراکنش توسط خیران با مبلغ ۷۳۵ میلیون ریال از طریق کد QR ثبت شده است.
بذرافشان در ادامه یادآور شد: در ۸ ماهه امسال ۲۵۶ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است که از این میزان ۱۶۴ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال از طریق کمیته امداد و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در حال حاضر ۳۷۳ هزار و ۶۵۴ صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که تاکنون ۱۷۳ هزار کد QR بر روی صندوق های خانگی نصب شده است و در همین مدت ۳۳ هزار و ۷۰۰ مشترک جدید در این طرح ثبت نام کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: درآمد نقدی صدقات در کمیته امداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۷ درصد رشد داشته است.