پاکسازی طبیعت اطراف تخت جمشید به همت حوزه اتومبیلرانی شهرستان مرودشت

بامداد خبر:عبدالکریم یگانه مدیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس بیان داشت، وظیفه همه پاسداشت طبیعت است و پاکسازی طبیعت از زباله ها وظیفه همگانی است و اعضای کانون نیز با همدلی و مشارکت در برنامه های پاکسازی طبیعت شرکت می کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در همین راستا حوزه اتومبیلرانی شهرستان مرودشت […]

بامداد خبر:عبدالکریم یگانه مدیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس بیان داشت، وظیفه همه پاسداشت طبیعت است و پاکسازی طبیعت از زباله ها وظیفه همگانی است و اعضای کانون نیز با همدلی و مشارکت در برنامه های پاکسازی طبیعت شرکت می کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در همین راستا حوزه اتومبیلرانی شهرستان مرودشت اعم از کلوپهای سافاری، دوچرخه سواری، بانوان و خودرو های مدرن در این امر مشارکت و اقدام به پاکسازی طبیعت اطراف تخت جمشید کردند.
یگانه افزود با توجه به هفته محیط زیست و در راستای حافظت از طبیعت اطراف شهر این برنامه ها در این هفته با مشارکت کلوپ های چندگانه برگزار و روز جمعه آینده نیز کوهپایه های دراک نیز توسط جمع کثیری از اعضای کلوپ سافاری و دیگر کلوپ ها پاکسازی خواهد شد و در این امر نهادهای دیگر از جمله سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و همچنین حامیان محترم منجمله بازرگانی قاسمپور در ما را یاری می نمایند.