ورود اولین فم‌تور گردشگران روس به ایران پس از لغو ممنوعیت صدور روادید

بامداد خبردر پی تفاهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با آژانس فدرال گردشگری روسیه تورگردانان روسیه وارد تهران شدند. به‌گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ، این گروه که شامل تورگردانان روس است از خردادماه در پی تفاهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با آژانس فدرال گردشگری روسیه آماده سفر به کشورمان بودند، با لغو […]

بامداد خبردر پی تفاهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با آژانس فدرال گردشگری روسیه تورگردانان روسیه وارد تهران شدند.

به‌گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ، این گروه که شامل تورگردانان روس است از خردادماه در پی تفاهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با آژانس فدرال گردشگری روسیه آماده سفر به کشورمان بودند، با لغو ممنوعیت صدور روادید شب گذشته پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

قرار بود پس از فروردین ۹۹ که تور آشنایی در ایران برگزار شده بود، رویدادهای گردشگری بین ایران و روسیه توسعه پیدا کند که گسترش ویروس کرونا مانع این اتفاق شده بود.

حامی این فم‌تور، شرکت هواپیمایی ماهان است و گروه گردشگری روس یک هفته در ایران اقامت دارند.

این گروه قرار است به کرمان، ماهان و اکوکمپ لوت، شیراز و اصفهان سفر کنند.

ممنوعیت صدور روادید گردشگران ورودی به کشور اخیرا با پیگیری مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لغو شده است.

قرار است این گروه از گردشگران منطبق با دستورالعمل «نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط کرونا» در بستری ایمن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جاذبه‌های گردشگری کشور دیدن کنند.