همراهی و هم افزایی جمعی ضرورت کاهش تصادفات

اراک- استاندار مرکزی  در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با اشاره به نقش آحاد جامعه در کاهش سوانح رانندگی گفت: منابع اعتباری و تمام ظرفیت های مجموعه استانداری آماده برنامه ریزی راهبردی در کاهش سوانح رانندگی در استان است. “سیدعلی آقازاده” در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به سبزپوشان عرصه […]

اراک- استاندار مرکزی  در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با اشاره به نقش آحاد جامعه در کاهش سوانح رانندگی گفت: منابع اعتباری و تمام ظرفیت های مجموعه استانداری آماده برنامه ریزی راهبردی در کاهش سوانح رانندگی در استان است.

“سیدعلی آقازاده” در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت بیان داشت:‌ تقارن هفته نیروی انتظامی با روزهای آغازین سال تحصیلی نویدی بر توسعه مشارکت عمومی در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی به ویژه امنیت ترافیک و افزایش کیفی فرهنگ رانندگی است.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و هم افزایی جمعی در کاهش خسارات جبران ناپذیر حوادث رانندگی در کشور ادامه داد:‌ یکی از بازوان اثرگذار در کاهش تصادفات رانندگی که در سالیان گذشته نمود بسیاری داشته است، بهره گیری از سرمایه های اجتماعی به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان است.

استاندار مرکزی فراوانی تعداد کشته شدگان ناشی از تصادفات در ایران را نامطلوب خواند و با اشاره به روند کاهشی این آمار در سالیان گذشته اضافه کرد: آحاد جامعه به ویژه مسئولان و اصحاب رسانه نقش و تکلیف بسیار مهمی در فرهنگ سازی و ایجاد بستری ایمن در کاهش سوانح رانندگی دارند.

رئیس شورای تامین استان مرکزی با تاکید بر آمادگی منابع اعتباری و تمامی ظرفیت های استانداری در برنامه ریزی کاهش تصادفات در سطح استان گفت: در این راهبرد، همراهی کلیه دستگاه ها و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و پیشکسوتان حوزه ترافیک باید در برنامه ریزی ها و جلسات کلان استانی مورد توجه قرار گیرد.

مهندس آقازاده در ادامه خطاب به همیاران پلیس اظهار داشت:‌ نقش دانش آموزان در محیط خانواده و داخل خودرو در نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات و سوانح رانندگی بسیار اثرگذارتر از حضور پلیس است و والدین و بزرگترها با علاقه و ارزشی که برای فرزندان خود قائل هستند، در توجه به توصیه ها و هشدارهای آنها بسیار حساس و مسئولیت پذیر می باشند