فرمانده نزاجا در شیراز:

نیروی زمینی ارتش به یک نیروی متحرک، هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است

بامداد خبر:امیر حیدری گفت: بحمدالله امروز قابلیت‌های نهفته در نیروی زمینی بروز و ظهور پیدا کرده و با تحول عمیقی که در آن به وجود آمده به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شنبه ۲۷ فروردین در گردهمایی جهاد […]

بامداد خبر:امیر حیدری گفت: بحمدالله امروز قابلیت‌های نهفته در نیروی زمینی بروز و ظهور پیدا کرده و با تحول عمیقی که در آن به وجود آمده به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شنبه ۲۷ فروردین در گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان، سرانگشتان و روسای بازرسی یگان های نزاجا در منطقه فارس که با حضور حجت‌الاسلام صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، معاونین نزاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین یگان های نزاجا در منطقه فارس در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد، عنوان کرد: استکبار جهانی توان رزمی و اقتداری که برای کشور ایجاد شده و موجب فرار آمریکا از منطقه خاورمیانه شده را بر نمی‌تابد و قصد دارد ما را منزوی کرده و اجازه ندهد تا ملت ما با این اقتدار ارتباط برقرار کند.
وی اظهار کرد: امروز قابلیت‌های نهفته در نیروی زمینی بروز و ظهور پیدا کرده و با تحول عمیقی که در آن به وجود آمده به یک نیروی زمینی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده و جا دارد که تمامی این اقدامات و تلاش های صورت گرفته در جهاد تبیین مورد توجه واقع شود.
امیرحیدری در ادامه  خاطر نشان کرد: چون ما در نیروی زمینی توانایی‌های زیادی در عرصه تولید تسلیحات و تجهیزات داریم، امسال را به عنوان سال ارتباط با شرکت های دانش بنیان و نهادینه کردن تولید دانش بنیان نام‌گذاری کرده و امیدواریم در این بحث نیز به اقتصاد کشور کمک کنیم.
حجت‌الاسلام صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا نیز در ادامه گفت: مقام معظم رهبری اوامرشان را در باب جهاد تبیین مبنی بر سه امر جنگ روایت‌ها، تحریف حقایق و از بین بردن زنجیره تواصی به حق بیان فرموده واقدام بایسته وشایسته در این خصوص را ضرورت امروز متولیان امر دانستند که برما واجب است در این ارتباط با تبیین واقعیت ها جلوی دسیسه های دشمنان را که با روایت خلاف وارد میدان جنگ با ما شده اند بگیریم وبر آنها فائق بیاییم.
وی  با بیان اینکه تنها دستگاه‌های اجرایی کشور متولی جهاد تبیین نیستند و ما موظفیم از خانواده خود شروع کنیم، اضافه کرد: در همین راستا امروز در نیروی زمینی ارتش بیش از ۲۴ هزار مورد سخنرانی تبیینی، تشریح فرمایشات رهبری، حلقه های محبت و معرفت، بین الصلاتین و ضمن کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در ارتباط با جهاد تبیین اجرا شده تا کارکنان پایور و وظیفه با حقایق نظام اسلامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.