تشریح برنامه های هفته ناجا در استان فارس :

نیروی انتظامی مسئول حفظ امنیت،آسایش و آرامش مردم است

بامدادخبر -فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، برنامه های هفته ناجا را تشریح کرد.  به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، سردار “رهام بخش حبیبی” اظهار داشت:  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئول حفظ امنیت،آسایش و آرامش عمومی مردم جامعه است. وی ادامه داد:  در حال حاضر با توجه به […]

بامدادخبر -فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، برنامه های هفته ناجا را تشریح کرد. 

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، سردار “رهام بخش حبیبی” اظهار داشت:  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئول حفظ امنیت،آسایش و آرامش عمومی مردم جامعه است.

وی ادامه داد:  در حال حاضر با توجه به فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا ، نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت در کنار کادر درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت جامعه حضور خواهند داشت و اقدامات قانونی خود را در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه و کمک به سلامت هموطنان انجام خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری با مضمون “با هم برای امنیت و سلامت”، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه ، برنامه های هفته ناجا در سال جاری اغلب با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سردار حبیبی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا، تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه در سطح استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا پیش بینی و انجام خواهد شد.

وی افزود: در هفته ناجا ، مالکان خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون تومان می توانند با مراجعه به پلیس راهور نسبت به اقساطی کردن جریمه خودرو خود اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان فارس در ۶ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت، بیش از ۳۰ تن مواد مخدر و بالغ بر ۲۳۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف شده است.

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات سرقت، کشف ۴۹ درصدی پرونده های پلیس فتا، کاهش ۲۳ درصدی متوفیان و ۱۸ درصدی مجروحان حوادث رانندگی و مصالحه ۷۸ درصدی پرونده های ارجاع داده شده به مراکز مشاروه پلیس از دیگر موضوعات مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس به آن ها اشاره کرد.

سردار حبیبی با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مردم از ناجا و تامین امنیت از وظایف اصلی پلیس است، تأکید کرد: کسانی که با اقدامات خود قصد دارند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد شدید و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.