سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس :

هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است

بامدادخبر – سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس گفت:هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است. به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ،  سردار حبیبی با اشاره به اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران انتظامی در شهر شیراز خبر […]

بامدادخبرسردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس گفت:هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ،  سردار حبیبی با اشاره به اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران انتظامی در شهر شیراز خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

 سردار “رهام بخش حبیبی” در حاشیه بازدید از نتایج کشفیات اجرای طرح صاعقه با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز، اظهار داشت: اولین مرحله این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و عملیاتی فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر شیراز و به مدت یک هفته اجرا شد.

انهدام ۴ باند سارقان درون خودرو، ۲ باند سارقان موبایل قاپ و گردنبند قاپ

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انهدام ۴ باند سارقان درون خودرو، ۲ باند سارقان موبایل قاپ و گردنبند قاپ و ۲ باند سارقان کیف قاپ، افزود: در این خصوص ۷۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه، ۴۰ دستگاه ضبط خودرو، ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی، ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو مسروقه، ۴ رشته گردنبند طلای مسروقه و ۲۰ عدد کیف زنانه مسروقه کشف شد.

سردار حبیبی به دستگیری ۱۷ اراذل و اوباش در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا ۶۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی افزود: در این راستا ۱۲۰ متهم شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح های انتظامی مطالبه عموم مردم است

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در این طرح ۲۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر و در بازرسی از محله های آلوده سطح شهر شیراز کشف شد.

سردار حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس در اجرای طرح های انتظامی، تصریح کرد: اجرای طرح های انتظامی مطالبه عموم مردم است و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.

وی با تأکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان فارس، تأکید کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی استان فارس روبرو خواهند شد.

مرحله دیگر از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و سایر عوامل انتظامی، طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح ۷۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل پوشاک، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو، کود شیمیایی، گردو،لامپ و قطعات پروژکتور و سایر اقلام کشف شد.

سردار حبیبی  با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۹۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۹۲ فقره پرونده تشکیل شد که ۱۳ فقره از این پرونده ها، جزء پرونده های کلان و دارای ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس می باشد.

 

 

 

حذف ایران از جاده ابریشم فضا سازی رسانه ای است