نمایشگاه خدمت، گردهمایی دوستانه دولتیان و مردم

شیراز-  دومین سالی است که نمایشگاه خدمت در هفته دولت دستاوردهای دولت تدبیر و امید را به مردم شیراز معرفی می‌کند. این نمایشگاه سال گذشته در پارک حاشیه‌ای چمران برگزار شده بود، امسال در ضلع شرقی بوستان آزادی شیراز برپا شده است. جانمایی نمایشگاه باعث شد افتتاحیه با حضور مردم عادی و در میان آن‌ها […]

شیراز-  دومین سالی است که نمایشگاه خدمت در هفته دولت دستاوردهای دولت تدبیر و امید را به مردم شیراز معرفی می‌کند. این نمایشگاه سال گذشته در پارک حاشیه‌ای چمران برگزار شده بود، امسال در ضلع شرقی بوستان آزادی شیراز برپا شده است.

جانمایی نمایشگاه باعث شد افتتاحیه با حضور مردم عادی و در میان آن‌ها صورت گیرد؛ همچنین برپایی میزهای خدمت و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی امر مطالبه‌گری و پاسخگویی را تسهیل بخشیده است.

حضور استاندار فارس، معاونان وی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در بین مردم و ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید، در قالب نمایشگاه یکی از آسانترین راه‌های آگاه‌سازی مردم و ایجاد امید و اعتماد اجتماعی است.

غرفه‌های مختلف تلاش‌ کرده‌اند جاذبه‌هایی را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند، چیزی که در سال گذشته مغفول مانده بود.

شهرداری شیراز با اختصاص غرفه‌ای به کودکان و نوجوانان و بازی‌های محله‌ای یکی از غرفه‌های پر مخاطب این نمایشگاه در شب نخست را رقم زد، پس از آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بسیاری از بچه‌ها را در بوستان گرد هم آورده بود.

اما دستاوردهای علمی و دانشگاهی نیز در این نمایشگاه دیده می‌شد، پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های مختلف با حضور دانشجویان و نیروهای جوان خود، دستاوردها را به عنوان پدیدآورندگان آن‌ها معرفی می‌کردند.

دانش‌آموزان شیرازی نیز در غرفه آموزش و پرورش و نواحی چهارگانه‌اش بیش از مسئولان خودنمایی می‌کردند، پهلوانان کوچک در مقابل غرفه‌شان آیین پهلوانی و زورخانه‌ای را با اجرای ضرب اجرا می‌کردند و بیشتر بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این نمایشگاه را دیدار مردم با مدیران و معاونان و کارشناسان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی بیان کرد و گفت: دایرکردن میز خدمت و رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردم برمبنای ایجاد ارتباط و افزایش سرمایه اجتماعی در هفته دولت مد نظر بوده است.