نخستین شهرک سینمایی دفاع مقدس در استان مرکزی به زودی تکمیل می‌شود

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: از ۲ سال گذشته عملیات اجرایی احداث شهرک سینمایی دفاع مقدس استان مرکزی آغاز شد که در این روزهای نزدیک به برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی درحال تکمیل است.

 اراک– سردار محسن کریمی با اشاره به روند ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: از ۲ سال گذشته عملیات اجرایی احداث شهرک سینمایی دفاع مقدس استان مرکزی آغاز شد که در این روزهای نزدیک به برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی درحال تکمیل بوده و مراحل نهایی تا تکمیل شدن را می‌پیماید.

وی افزود: به منظور ساخت و تکمیل این شهرک سینمایی بیش از ۵۰ دستگاه تریلی و کامیون بدون وقفه و به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند و همین طوربیش از ۱۵۰ نیرو اعم از مهندس و کارگر بر روی این پروژه فعالیت دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: به منظور آماده‌سازی فضاهای مورد نیاز برای اجرای نمایش در این شهرک سینمایی، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ کامیون خاک‌برداری و خاک‌ریزی انجام شده است.

کریمی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی به منظور نمایش تحولات تاریخ استان مرکزی از زمان قاجار، شهادت امیرکبیر، شکل گیری انقلاب در اراک، نمایش برخی از عملیات‌های مهم دفاع مقدس، بازخوانی برخی از وقایع عاشورا، بازخوانی عملیات خیبرو  بازخوانی مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس تا ۱۱ مهرماه هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه که در پادگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی برای عموم مردم آزاد است.