امام جمعه بوشهر

ناجا از ارکان مهم تمدن آفرینی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه استان، نیروی انتظامی را یکی از ارکان مهم تمدن آفرینی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: کلیه ارکان نظام خصوصا قوای سه گانه بایستی از ناجا و دستگاه های امنیتی حمایت کنند.

بوشهر- آیت الله “غلامعلی صفایی بوشهری” نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی  انتظامی، اظهار کرد: پیشرفت و حرکت به سمت ساخت یک تمدن نیازمند امنیت است؛ جامعه ای که فاقد امنیت باشد قطعا آسیب در آن زیاد است.

وی یادآور شد: در تاریخ اسلام همیشه شخصیت های تأثیرگذار همانند مولای متقیان حضرت علی (ع) متولی امنیت بودند، از این رو اقدامات شما همچون تامین و ایجاد امنیت در کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نیروی انتظامی را یکی از ارکان مهم تمدن آفرینی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: کلیه ارکان نظام خصوصا قوای سه گانه بایستی از ناجا و دستگاه های امنیتی حمایت کنند که لازمه این حمایت وضع قوانین خوب و محکم و همچنین تخصیص اعتبارات و بودجه کافی و لازم است؛ از طرفی، بخش دیگر نیز تجهیز پلیس است که الحمدلله با حضور شما اقدامات خوبی در این رابطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ پلیسی مانند پلیس جمهوری اسلامی ایران نه مقبولیت مردمی داشته و نه مشروعیت، اظهار کرد: به جرأت می توان گفت مشروعیت دینی پلیس در ایران در بین سایر کشورهای جهان خصوصا کشورهای اسلامی مثال زدنی است.

آیت الله صفایی بوشهری در خاتمه با اشاره به وضعیت خاص استان بوشهر، امنیت حاکم بر استان را مطلوب دانسته و از تلاش های فرمانده انتظامی استان و کارکنان آن تقدیر و تشکرکرد.*