استولتنبرگ:

ناتو در اوکراین نیروی رزمی مستقر نخواهد کرد

بامداد خبر: «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی تأکید کرد: ناتو در اوکراین نیروی رزمی مستقر نخواهد کرد. دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این خصوص گفت: ناتودر طول هفته جاری و همزمان با ایالات متحده به پیشنهادات امنیتی روسیه به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد. «ینس استولتنبرگ» در این خصوص اضافه کرد: […]

بامداد خبر: «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در سخنانی تأکید کرد: ناتو در اوکراین نیروی رزمی مستقر نخواهد کرد.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این خصوص گفت: ناتودر طول هفته جاری و همزمان با ایالات متحده به پیشنهادات امنیتی روسیه به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد.

«ینس استولتنبرگ» در این خصوص اضافه کرد: ناتو آماده است با روسیه درباره کنترل تسلیحات، شفافیت اقدامات نظامی و دیگر مسائل امنیتی اتحادیه اروپا گفتگو کند.

غرب مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می کند و تهدید به انجام اقدامات تلافی جویانه مانند اعمال تحریم های فلج کننده بر مسکو و ارسال تسلیحات پیشرفته به کی یف نموده است.

روسیه اما تمام این اتهامات را رد کرده و می گوید که این غرب و ناتو است که با ارسال سلاح و استقرار تجهیزات و زیرساخت های خود در نزدیکی مرزهای روسیه مسبب اصلی بروز تنش ها در این منطقه شده است.