مهدهای کودک استان مرکزی استانداردسازی می‌شوند

مدیرکل استاندارد استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی استان گفت: یکی از موضوعات این تفاهم‌نامه تلاش برای استانداردسازی وسایل بازی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان است.

مهناز جعفریان مدیرکل استاندارد استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل استاندارد استان و بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: با هدف توسعه و تقویت سطح همکاری‌ها و تعاملات مشترک بین اداره کل استاندارد و بهزیستی استان مرکزی در زمینه وظایف مشترک خدمت‌رسانی از جمله نظارت و بازرسی، آموزش، ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مراکز تحت پوشش بهزیستی با معیارهای استانداردسازی، تفاهم‌نامه مشترکی با مدیر کل بهزیستی استان منعقد شد.

وی افزود: با توجه به موضوع مهم استانداردسازی تجهیزات بازی در مهدهای کودک سطح استان، یکی از موضوعات این تفاهم‌نامه تلاش برای استانداردسازی وسایل بازی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی مهدهای کودک با ضوابط استاندارد وسایل بازی در آنها و استانداردسازی مهدهای کودک در صورت تمایل هر یک از آنها یکی دیگر از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

جعفریان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه برای مدت یک سال، در هشت ماده تنظیم و به امضای طرفین رسید که امیدواریم انعقاد این قراردادها با سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای استانداردسازی تجهیزات ادامه داشته باشد.