مافیای شیر کاکائو ۲ در شیراز خوانش می شود

آرمان وطن شیراز / این نمایشنامه خوانی بر اساس اقتباسی از داستان کارتون لوک خوش شانس بوده و قسمت اول آن در ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ به اجرا در آمد که مورد استقبال مخاطبین چهارشنبه تئاتر شیراز قرار گرفت. این نمایشنامه دارای موقعیت های کمیک و طنز زیادیست و نویسنده به شیوه نوینی به نگارش […]

آرمان وطن شیراز / این نمایشنامه خوانی بر اساس اقتباسی از داستان کارتون لوک خوش شانس بوده و قسمت اول آن در ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ به اجرا در آمد که مورد استقبال مخاطبین چهارشنبه تئاتر شیراز قرار گرفت. این نمایشنامه دارای موقعیت های کمیک و طنز زیادیست و نویسنده به شیوه نوینی به نگارش این نمایشنامه و ترتیب بندی داستان ها به صورت موازی پرداخته است. این نمایشنامه در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ در سالن غزل تالار حافظ شیراز اجرا خواهد گردید.

این نمایشنامه خوانی توسط گروه هنری پارت در شیراز خوانش می شود. در این نمایشنامه خوانی احمدرضا زنجیرساز نویسنده و هدایتگر و اسامی خوانش گران به شرح ذیل می باشد.
خوانش این اثر را احمدرضازنجیرساز بر عهده دارد که او را امین محمدی/ایمان زارع /باربد رهنما/بشارت جمشیدی/زهرا بشارتی /زهرا ستاری / سمیه راحمی/سعید سیمی/سعید رحیمی/سمیرا معتمدی/عاطفه موسوی/محمد کناره فرد/محمدرضا نگارنده/محمد حسین نعمتی/مسعود ایرجی/ و نوازنده_خواننده:بهراد زارع  یاری می کنند .