شهردار شیراز:

عملیات اجرایی پارک آبی بزرگ شیراز آغاز می شود

بامدادخبر– احداث پارک آبی و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروندان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حیدر اسکندرپور با بیان اینکه احداث پارک آبی و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروندان است، افزود: این پارک به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و قابلیت پذیرش […]

بامدادخبراحداث پارک آبی و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حیدر اسکندرپور با بیان اینکه احداث پارک آبی و توسعه فضاهای تفریحی از خواسته های شهروندان است، افزود: این پارک به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و قابلیت پذیرش سه هزار نفر احداث می شود.

شهردار شیراز اعلام کرد: کلنگ پارک آبی بزرگ شیراز در بولوار حسینی الهاشمی به مساحت ۳.۵ هکتار به زمین زده می شود.

وی ضمن تشریح امکانات پارک آبی بزرگ شیراز اضافه کرد: این مجموعه تفریحی شامل پارک آبی، دریاچه بزرگسالان و کودکان، رودخانه، مجموعه تفریحی با دارا بودن ۱۴ سرسره است.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: پارک آبی به عنوان یک زیر ساخت مهم جهت ارتقای صنعت گردشگری و افزایش سلامتی و نشاط شهروندان شناخته می شود و به منظور احداث این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاران متعددی مذاکره شد که نوسانات نرخ ارز در بستن قرارداد نهایی تاثیر گذاشت.
مهندس اسکندرپور هدف از راه‌اندازی پارک‌های آبی را ایجاد تاسیسات تفریحی- سرگرمی، ارتقا سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهروندان و توجه به سلامت آنها ذکر کرد.

 مستندنگاری و حفاظت سد هخامنشی تنگ آسیاب