رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد؛

صدور سند مالکیت برای ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور در ۷ ماه نخست امسال

بامدادخبر -رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند مالکیت برای ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور در ۷ ماه نخست سال جاری خبر داد.  به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ذبیح الله خداییان در نشست با مدیران استانی سازمان اوقاف که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شرعا و قانونا موظف به […]

بامدادخبر -رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند مالکیت برای ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور در ۷ ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به توفیقات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تثبیت اراضی کشور، تصریح کرد: در ۷ ماهه ابتدایی سال جاری با مدیریت جهادی، حدود ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت و برای آن‌ها سند مالکیت صادر شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در بحث اوقاف هم اگر مدیران با یکدیگر تعامل داشته باشند می‌توان با سرعت بیشتری در بحث اراضی ملی پیشرفت به دست آورد که در این زمینه باید ابتدا سند دار کردن اراضی اوقافی را در اولویت کار قرار داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لزوم هماهنگی بین دستگاهی در سند دار کردن اراضی اوقافی را مورد تاکید قرار داد و گفت: قانون حدنگار تکلیف سازمان‌ها را روشن کرده است و اگر استانی بتواند به تکالیف قانونی خود عمل کند، سازمان ثبت اسناد و املاک در سریع‌ترین زمان ممکن اراضی را سند دار کرده و تبدیل به سند تک برگی می‌کند.

وی بر همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و اداره اوقاف استان‌ها در رابطه با سند دار کردن اراضی اوقافی تاکید کرد.