شهردار شیراز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت

بامداد خبر : شهردار شیراز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی، شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و سازمان‌های بین المللی همکار تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سید احسان اصنافی طی پیامی پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان […]

بامداد خبر : شهردار شیراز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی، شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و سازمان‌های بین المللی همکار تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سید احسان اصنافی طی پیامی پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی تبریک گفت و برای آنها سالی همراه با صحت، سلامتی و موفقیت آرزو کرد.
همچنین شهردار شیراز با ارسال پیام های جداگانه ای سال نو میلادی را به شهرداران و شهروندان شهرهای دوست و خواهر خوانده شیراز و سازمان های بین المللی عرصه دیپلماسی شهری تبریک گفت.
سید احسان اصنافی در پیام خود ضمن اشاره به لزوم عمل و پایبندی به آموزه ها و تعالیم نورانی پیامبران الهی برای حل چالشهای مشترک فراروی بشریت و ریشه کنی ظلم، جنگ افروزی، تبعیض و بی عدالتی، برای گسترش و تعمیق روابط با شهرهای دوست و خواهرخوانده اعلام آمادگی کرد.
عضو هیات مدیره انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) و اتحادیه شهرهای تاریخی در بخش دیگری از پیام خود ضمن ابراز امیدواری برای پایان همه‌گیری کرونا در سرتاسر جهان در سال جدید میلادی، سالی توام با سلامتی، شادکامی و مملو از دستاوردها و موفقیت‌های تازه برای شهردار و شهروندان شهرهای دوست و خواهر خوانده آرزو کرد.