رییس شورای اسلامی شهر شیراز

شهرداری در راه اندازی بازارچه تاخیر نکند

بامداد خبر – رئیس شورای اسلامی شهرشیراز در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا گفت:در حوزه حمل و نقل شهرداری شیراز، ما در بودجه سال ۱۳۹۹ تعداد ۵ تکلیف شامل ۱۳ بند داشته ایم که برابر گزارش موجود متاسفانه اجرای برخی از آنها مطلوب نبوده  است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر […]

بامداد خبر رئیس شورای اسلامی شهرشیراز در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا گفت:در حوزه حمل و نقل شهرداری شیراز، ما در بودجه سال ۱۳۹۹ تعداد ۵ تکلیف شامل ۱۳ بند داشته ایم که برابر گزارش موجود متاسفانه اجرای برخی از آنها مطلوب نبوده  است.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر عبدالرزاق موسوی  اظهار داشت: تعداد ۴۷ مصوبه در این حوزه داشته ایم که برابر گزارش ها، تعداد ۳۷ مصوبه اجرا و تعداد یک مصوبه نیز اجرا نشده است و ۹ مورد بعضاً با مشکلاتی در اجرا روبرو و برخی نیز در حال انجام است. از اداره اطلاع رسانی و پاسخگویی شورا می خواهم که گزارش مربوطه را منتشر کنند تا مردم هم بدانند.
وی تصریح کرد: موضوع حمل ونقل عمومی یکی از شاخص های ارزیابی موفقیت و یا عدم موفقیت مدیریت شهری و شهرداری است و شورا در جهت حمایت از این حوزه به ویژه دو بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شرایط سخت کرونایی تلاش خوبی داشته است.
موسوی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مدیریت این بخش‌ در اجرای مصوبات شورا و حل مشکلات رانندگان به وظایف خود بهتر و سریعتر عمل  کند و  گزارش دقیقی از اقدامات انجام شده در این بخش به شورا ارائه کنند.
رئیس شورای شهر شیراز بیان داشت: تلاش می‌کنیم در فرصتهای بعدی نیز از معاونین محترم شهردار و روسای سازمان ها بخواهیم ضمن ارسال گزارش مستند و کتبی اقدامات شهرداری در زمینه اجرای مصوبات در صحن نیز جهت پاسخگویی به اعضای محترم شورا و ارائه گزارش به مردم حاضر شوند.
موسوی افزود: هفته پیش مصوبه ای درموضوع بازارچه های میوه و تره بار داشتیم که فرمانداری نیز در تایید آن تسریع کردند از مسولین شهرداری انتظارمی رود در راه اندازی این بازارچه ها تاخیر نکنندو هرچه سریعتر این کار انجام شود، خدمتی به مردم است ودر این راستا هیچ بهانه و عذری برای تاخیر نیست.
وی اضافه کرد: موضوع آن قدر نگران کننده شده است که مقام معظم رهبری نیز به آن ورود کرده اند بنابراین این مطالبه عمومی مردم و مسوولین حتی عالی ترین مقام نظام است واز فرصت استفاده کرده و نظر به اهمیت موضوع از شهرداری می خواهیم که گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبه شورا در موضوع میدان میوه و تره بار دوم را به شورا ارائه کنند.
 وی ابراز داشت: امروز رونمایی از پوستر یکی از پروژه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری و در واقع اجرای یکی از مصوبات شورا یعنی جشنواره شهروند برگزیده هستیم و شورا در تصویب این مصوبه تلاش و وقت زیادی گذاشت ، انتظار می رود دوستان شهرداری در اجرای آن و رعایت مصوبه سرعت و دقت بیشتری داشته باشند.