عنوان شعار امسال هفته بسیج ؛«بسیج، پاره تن مردم»

بامداد خبر : معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامى مبنى بر جایگاه بسیج در نظام اسلامى و بکار بردن این جمله که بسیج پاره تن مردم است؛ شعار امسال هفته بسیج باعنوان «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  سرهنگ […]

بامداد خبر : معاون هماهنگی سپاه فجر استان فارس گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامى مبنى بر جایگاه بسیج در نظام اسلامى و بکار بردن این جمله که بسیج پاره تن مردم است؛ شعار امسال هفته بسیج باعنوان «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  سرهنگ پاسدار قاسم على پور دیروز در نشست خبرى با خبرنگاران در آستانه هفته گرامیداشت بسیج، مبرا بودن بسیج از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، جهانی بودن، آمادگی حداکثری برای مقابله با هر نوع تهدیدی، مردمی بودن را از مهمترین این مولفه ‌هاى مورد تأکید امام خمینى و مقام معظم رهبرى در رابطه با راهبردهاى بسیج توصیف کرد و گفت: با وجود نقاط ضعف فراوان در بحث مدیریت کرونا از سوى دولت ها و حکومت ها اما نیروى بسیج در کشور ما با پشتکار مناسب عملکرد مناسبى داشت.
على پور ادامه داد: این هفته تعداد ١١ هزار و ۵٣٢ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان فارس برگزار خواهد شد و در نواحى سپاه مقاومت شهر شیراز نیز تعداد ٢ هزارو ٣۵٠ برنامه به اجرا در مى آید.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس به وجود تعداد ٢٢ قشر بسیج فعال در جامعه اشاره کرذ و افزود: این اقشار با عناوین مختلف در شناساندن ظرفیت هاى بسیج
در حوزه هاى مختلف فرهنگیان، رسانه، کارگران و… تلاش دارند که در هفته بسیج نیز تعداد١٣٠ برنامه توسط بسیج اقشار مختلف برگزار خواهد شد.
او با اشاره به تأکیدات مطرح شده در گام دوم انقلاب پیرامون جهش علمى کشور اضافه کرد: در این رابطه معاونت علمى و پژوهشى بسیج برنامه هایى با رویکرد علمى و پژوهشى در هفته بسیج خواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از تجمع برنامه کشورى در سوم آذرماه همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: در شیراز نیز تجمع بزرگ بسیجیان با بیانات همزمان و سراسرى مقام معظم رهبرى و درآستان مقدس احمدى و محمدى(س) برگزار مى شود.
او همچنین از برپایى همزمان این همایش در سطح شهرستانهاى استان فارس خبر داد.
على پور در ادامه از برپایىشوراى ادارى شهرستانها با محوریت معرفى دستاوردهاى فعالیت بسیج در سایر حوزه ها در این ایام خبر داد و افزود: در این هفته برگزارى برنامه هاى متنوعى در موضوعات اقتصاد مقاومتى، علمى و پژوهشى، مبارزه با فساد، استقلال و آزادى و بسیج و سبک زندگى و همچنین برپایى نمایشگاه طرح اسوه و پایگاهاى برتر استان در حسینیه پیامبر اعظم (س) در دستور کار قرار دارد.
وى برپایى نمایشگاه علم و فناورى و تجلیل از نخبه هاى شاخص علمى و بازدید علمى از کارخانجات و مراکز آموزشى و کمک به ارتقاء تحصیلى به خصوص در نقاط کم برخوردار را از دیگر برنامه هاى هفته بزرگداشت بسیج در استان فارس اعلام کرد و افزود: بهره بردارى ١۵۴ پروژه محرومیت زدایى بسیج سازندگى در نقاط مختلف و محروم استان از دیگر برنامه هاى ایام یاد شده خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در ادامه از اعزام گروههاى جهادى از جامعه پزشکى، و همچنین اجراى کمک هاى مؤمنانه و توزیع بسته هاى معیشتى در هفته بسیج خبر داد و افزود:
تجلیل از کادر درمان و دست اندکاران اجراى طرح شهید سلیمانى، تجلیل از نویسندگان بسیجى و برگزارى کارگاه آموزشى در حوزه تحکیم بنیاد خانواده، افتتاح مراکز مهد قرآنى بسیج، مشاوره رایگان حقوقى توسط بسیج حقوق دانان، برگزاری مراسم مذهبی مثل انس با قرآن، شب شعر بسیج، تورهای ایست و بازرسی و نمایشگاه هوایی در سطح استان از دیگر برنامه هاى سپاه فجر فارس در هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود.
او در ادامه با بیان اینکه هم اکنون دشمنان انقلاب جنگ تمام عیارى در فضاى مجازى علیه ارزش هاى انقلاب به راه انداخته اند، تأکید کرد: انتظار مى رود که بطور هوشمندانه و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه خود را نسبت به انقلاب و شهدا ادا کنیم.