سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت آماده دریافت گزارشات مردمی است

بامداد خبر : سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت(سامد) آماده دریافت گزارش های مردمی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هادی بستام با بیان این که وب سایت اینترنتی https://111.ir و […]

بامداد خبر : سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت(سامد) آماده دریافت گزارش های مردمی در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هادی بستام با بیان این که وب سایت اینترنتی https://111.ir و سرشماره تلفنی ۱۱۱ که به صورت اضطراری ملی در اختیار همگان قرار دارد، اظهارداشت: هیچ گونه تفاوتی در نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردم که از طریق سایت اینترنتی و شماره تلفن به سامد اعلام می شود وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به این که افرادی که گزارش و شکایتی دارند باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، کدملی، تاریخ تولد و آدرس را در سامانه اعلام کنند، افزود: در صورت ناقص بودن اطلاعات ذکر شده رسیدگی به گزارشات با مشکل روبرو خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان این که از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری به منظور گفتگو با مردم و شنیدن مشکلات، ثبت مسائل و رسیدگی و پیگیری شکایات به میان مردم خواهد آمد، گفت: به مردم اطمینان می دهیم  که مسئولین نهاد ریاست جمهوری به همه دغدغه های مطرح شده توسط مردم رسیدگی و به عنوان نهاد بالادستی دستگاه های اجرایی، شکایات و مشکلات را پیگیری خواهند کرد.