ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای جانبازان استان فارس

استاندار فارس : قرار است با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای آنها نیز ساخته شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر عنایت اله رحیمی عصر یک شنبه در جلسه هفته دفاع مقدس بیان کرد : آثار و ارزش های دفاع مقدس باید نگهداری شود. رحیمی […]

استاندار فارس : قرار است با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای آنها نیز ساخته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر عنایت اله رحیمی عصر یک شنبه در جلسه هفته دفاع مقدس بیان کرد : آثار و ارزش های دفاع مقدس باید نگهداری شود.

رحیمی خطاب به مدیران این جلسه بیان کرد : حتما برنامه های دفاع مقدس به رسانه ها اطلاع رسانی کنید و با خبرنگارانی که در جنگ حضور داشته اند تجلیل شود.

استاندار فارس با اشاره به تاریخ ایران گفت : در صد سال گذشته ایران جنگی را شروع نکرده و همواره در حال دفاع از میهن و خاک خود بوده است.

وی با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس تصریح کرد : اختصاص دادن ده میلیارد تومان برای ساخت موزه دفاع مقدس از سوی مدیر برنامه بوجه کشور تصویب شده است.

رحیمی درخصوص با ساخت ده هزار واحد مسکونی برای ایثارگران اظهار کرد : یکی از معضل های بزرگ جانبازان مسکن است و قرار است با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای آنها نیز ساخته شود.

امیر ابولقاسم ک رضایی با اشاره از فعالیت های ارتش اظهار کرد : از سوم خرداد تا کنون هر هفته با ارتش تهران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته و برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی ارتش برنامه ریزی شد.

رضایی با اشاره به برنامه های ارتش در هفته دفاع مقدس بیان کرد : این برنامه ها اعم از دیدار با مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفراس، برگزاری نمایشگاه دائمی در باغ عفیف آباد، برگزاری رزمایش از تیپ۳۷ زرهی در منطقه داریون و رزمایش کمک های مومنانه از سوی ارتش است.

فرمانده ارتش استان فارس ادامه داد : همچنان مسابقه تیر اندازی در ۲۳ رشته برای کارکنان ارتش و همچنان مسابقه تیر اندازی با مدیران ارشد استان در منطقه اکبر آباد و دیدار با خانواده های جانبازان و شهدای است.

مدیر کل امور بانوان استانداری فارس نیز در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس برای بانوان گفت : در هفته دفاع مقدس ۸۱۴ برنامه که ۲۱۹ برنامه در شیراز است برگزار می‌شود.

معصومه دستغیب ادامه داد :تجلیل از بانوان در حوزه علمی، پژوهشی و… مقام آورده است و همایش یادواره از شهدای بانوان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

وی افزود : همچنان استان فارس ۱۵۰ شهیده زن دارد و یادی از آنها نشده است و قرار است نام و عکس آنها در دفاتر امور بانوان نصب شود.