مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مجریان نمایشگاه ها:

در اجرای نمایشگاه ها اولویت ما شایسته سالاری است/ اخلاق مداری و قانون مندی از لازمه های مجری یک نمایشگاه است

بامداد خبر: دومین نشست هم اندیشی مجریان شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با مدیر عامل این شرکت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس فرهادی در این نشست گفت: مشکلات و چالش ها حوزه نمایشگاه ها احصا شده و ضمن آسیب شناسی،راهکارهای رفع و حل مسائل نیز بررسی و پیش بینی شده است. […]

بامداد خبر: دومین نشست هم اندیشی مجریان شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با مدیر عامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس فرهادی در این نشست گفت: مشکلات و چالش ها حوزه نمایشگاه ها احصا شده و ضمن آسیب شناسی،راهکارهای رفع و حل مسائل نیز بررسی و پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: مجریان توانمند به عنوان یکی از حلقه های اصلی سایت های نمایشگاهی نقش ویژه ای در شکل گیری و تثبیت عناوین نمایشگاهی داشته و دارند.

مهندس فرهادی بیان کرد: ضمن رعایت شفافیت، سلامت و قانونمندی در همه ی بخش های اجرایی و عملیاتی،در برگزاری نمایشگاه ها باید از فرآیندها و راهکارهایی که موجب آسیب و تضعیف این صنعت و تنزل کمی و کیفی نمایشگاه ها می شود خودداری کرد.

مهندس فرهادی با بیان اینکه مجریان نمایشگاه ها باید در کنار رقابت سالم با هم افزایی، همدل و متحد باشند، ادامه داد: اخلاق مداری در کنار قانون‌مندی و سایر شاخص های لازم و تعیین شده، از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب مجریانی است که قرار است با شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس همکاری کنند.

او گفت: سابقه و تجربه به همراه توانمندی و شایسته سالاری و کیفیت برگزاری نمایشگاه ها و میزان تحقق اهداف تعیین شده از عوامل موثر و تعیین کننده در انتخاب مجریان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: اگر چه برنامه ریزی ها بر اساس نگاه ملی و توسعه محور است، اما در صورت دارا بودن شرایط و شاخص های تعیین شده و توان رقابت ، اولویت ماحمایت از مجریان و تولیدکنندگان استانی است.

مهندس فرهادی با بیان اینکه تبلیغات نقش بسیار مهمی در رونق نمایشگاه ها دارد، گفت: باید مجریان به موضوع تبلیغات اهمیت دهند، همانطور که کیفیت ساخت غرفه می تواند به برگزاری یک نمایشگاه کمک کند، قطعا تبلیغات با کیفیت هم می تواند ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری هم افرایش دهد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: تبلیغات باید به صورت گسترده در بیلبوردهای شهری، جراید، رسانه ها و به ویژه صدا و سیما پخش شود

در این نشست دوساعته مجریان نمایشگاه های بین المللی و تخصصی ضمن قدردانی از برگزاری این‌چنین نشست های بی سابقه ای، پیشنهادات، انتقادات، مشکلات و چالش های پیش روی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه ها را عنوان کردند