دریافت گواهی مدیریت کیفیت iso 9001 توسط شرکت برق منطقه ای فارس

بامداد خبر : مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس از کسب گواهی بین المللی مدیریت کیفیت iso 9001 توسط این شرکت خبر داد و بیان داشت : اخذ این گواهینامه برگ زرینی بر افتخارات سالهای خدمت مدیران و کارشناسان این شرکت برای بهبود خدمات است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ، مهندس […]

بامداد خبر : مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس از کسب گواهی بین المللی مدیریت کیفیت iso 9001 توسط این شرکت خبر داد و بیان داشت : اخذ این گواهینامه برگ زرینی بر افتخارات سالهای خدمت مدیران و کارشناسان این شرکت برای بهبود خدمات است.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ، مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ، با تاکید بر اصول اصلی مدیریت کیفیت در این شرکت اظهار داشت : کسب این گواهی مدیریت کیفیت قطعا مسوولیت و رسالت مدیران و کارشناسان شرکت برق منطقه ای فارس در خدمت به مردم را دوچندان خواهد کرد.
لازم به ذکر است ، این استاندارد در سال ۲۰۱۵ به روز شد و به عنوان استاندارد ISO 9001: 2015 نامیده می شود و به منظور آزاد شدن و به روزرسانی، ایزو ۹۰۰۱ باید توسط اکثریت کشورهای عضو توافق شود تا تبدیل به یک استاندارد بین المللی شناخته شود، که به معنی آن است که توسط اکثریت کشورهای جهان پذیرفته شده است.
سیستم مدیریت کیفیت، که اغلب به عنوان یک سیستم QMS شناخته می شود، مجموعه ای از سیاست ها، فرآیندها، روش های ثبت شده و سوابق است. این مجموعه اسناد مجموعه ای از قوانین داخلی را تنظیم می کند که بر پایه چگونگی ایجاد و ارائه محصول یا خدمات خود حاکم خواهد بود.
استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای اطمینان از عدم وجود عناصر مهمی که سیستم مدیریت کیفیت باید موفقیت آمیز باشد فراهم می کند. این استاندارد در نظر گرفته شده است که توسط سازمان ها در هر اندازه یا صنعت مورد استفاده قرار گیرد و می تواند توسط شرکت استفاده شود.
شایان ذکر است که شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق کشور در عرصه نظامهای مدیریتی درسال۱۳۷۷ موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001 ویرایش۱۹۹۴ گردید و با ارتقاء آن در سالهای۸۳ و۸۹ ، به گواهینامه‌ ویراش های بعدی استاندارد دست یافت . همچنین شرکت از سال ۹۵تلاش های خود برای استقرار ویرایش۲۰۱۵ آغاز و در سال ۱۳۹۷ موفق به اخذ گواهینامه ISO9001:2015 گردید.