نماینده شیراز و زرقان:

حفاری مترو از میدان آزادی تا کلبه سعدی توسط قرارگاه خاتم انجام می شود

بامداد خبر:نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از انجام حفاری خط دو متروی شیراز از میدان آزادی تا کلبه سعدی توسط قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرابراهیم عزیزی با اشاره به جلسه برخی مسوولان و نمایندگان استان با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در تهران گفت: در این […]

بامداد خبر:نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از انجام حفاری خط دو متروی شیراز از میدان آزادی تا کلبه سعدی توسط قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرابراهیم عزیزی با اشاره به جلسه برخی مسوولان و نمایندگان استان با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در تهران گفت: در این نشست توافق شد تا پروژه مترو میدان آزادی به کلبه سعدی توسط قرارگاه با سرعت و قدرت اجرایی و ظرف مدت ۱۲ماه کار حفاری به اتمام برسد.

او افزود: با این تصمیم شایسته و تکمیل طرح، مردم خوب سعدی در اینده نه چندان دور از این فرصت بهر ه مند شوند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اجرای خط ۳ و ۴ قطار شهری شیراز و بزرگراه کوهسار و اتصال آن به بزرگراه قره پیری و وآزاد راه شیراز اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این مصوبه نیز از جمله توافقات با فرمانده قرارگاه خاتم در این نشست بود.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی ، تسریع در اجرای پروژه مرودشت زرقان خرامه را نیز از جمله توافقات این جلسه عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که معاونین قرارگاه خاتم الانبیا، استاندار فارس و برخی از نمایندگان مجلس همچون قادری، رضایی ،فروردین و رحیمی نیز حضور داشتند، در خصوص برخی پروژه های حوزه خود بحث و تبادل نظر کردند .