حرکت گام به گام با راهبرد مطالعاتی در بحث مترو

بامداد خبر:محمد تقی تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از خط ۲ مترو شیراز با تقدیر از شهرداری و مجموعه قطار شهری گفت: شاید مردم ما ندانند که فرزندانشان در جاهایی به عمق منفی ۳۰ متر زمین در گرما و سرما در حال کار و فعالیت هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد […]

بامداد خبر:محمد تقی تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از خط ۲ مترو شیراز با تقدیر از شهرداری و مجموعه قطار شهری گفت: شاید مردم ما ندانند که فرزندانشان در جاهایی به عمق منفی ۳۰ متر زمین در گرما و سرما در حال کار و فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی با تصریح بر انعکاس صحیح فعالیت‌های مترو به مردم‌ گفت: باید به‌صورت تخصصی ابهامات برطرف شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در بحث مترو باید قدم به قدم و وجب به وجب حرکت کنیم، در برخی موارد باید ایستگاهی زودتر راه‌اندازی شود و اینها به دلیل مشکلاتی نظیر دیواره سنگی و مواردی است که در عمق چند متری زمین است، پس باید گام به گام با راهبرد مطالعاتی حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۱ بتوانیم ایستگاه به ایستگاه و فاز به فاز را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.