جسد سومین کودک غرق شده در اسکله شهر سیراف پیدا شد

بامداد خبر:روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان روز پنجشنبه به نقل از عبدالحسین طاهری افزود: جسد این کودک هفت ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد. وی اضافه کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی جسد کودک هفت ساله سوم مفقوده شده بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،طاهری ادامه داد: بعد […]

بامداد خبر:روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان روز پنجشنبه به نقل از عبدالحسین طاهری افزود: جسد این کودک هفت ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی جسد کودک هفت ساله سوم مفقوده شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،طاهری ادامه داد: بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه  سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و ۲ کودک ۹ ساله توسط افراد بومی با حال وخیم از آب خارج و به درمانگاه شهر سیراف انتقال یافتند اما تلاش ۲ ساعته احیاء کادر پزشکی موفق نبوده و حادثه دیدگان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: شنا در منطقه ممنوع، شرایط نامساعد جوی، به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فن شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.