جذب ۱۰۰درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در نیمه اول امسال درکوار

بامداد خبر : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۷میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شده است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، عبدالرسول جوکار با بیان اینکه مقادیر جذب شده ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان کواراست، […]

بامداد خبر : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۷میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شده است.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، عبدالرسول جوکار با بیان اینکه مقادیر جذب شده ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان کواراست، تصریح کرد: این اعتبارات صرف خرید ۱۴دستگاه تراکتور ، ۴۰ دستگاه ادوات و ۲ دستگاه پهبادمحلول پاشی توسط متقاضیان در حوزه زراعت و باغبانی شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات مذکور به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی از جمله اهدافی است که با کمک بانک کشاورزی محقق شده است، اظهار کرد: این امر تسهیل کار در امور کشاورزی، کاهش هزینه های کارگری ، بهبود کیفیت کار کشاورزی با استفاده از ماشینهای کشاورزی، افزایش عملکرد مزرعه و بهبود مدیریت مزرعه وافزایش ضریب مکانیزاسیون را به دنبال خواهدداشت.