واکنشها به عدم حضور دو ابرستاره در نامزدهای جایزه یوفا پایان یک عصر؟

جایزه‌ای بدون مسی- رونالدو

بامدادخبر– عدم حضور نامهای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فهرست سه نفره نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا بازتاب‌های گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر ، با انتشار فهرست سه نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای اولین بار در […]

بامدادخبر– عدم حضور نامهای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فهرست سه نفره نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا بازتاب‌های گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر ، با انتشار فهرست سه نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای اولین بار در ده سال اخیر در این فهرست سه نفره دیده نمی شد.در فهرستی که توسط یوفا برای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال معرفی شده سه نفر اول عبارتند از رابرت لواندوفکسی، مانوئل نویر و کوین دی بروین. در فهرست معرفی شده از طرف یوفا مسی به همراه نیمار در رتبه چهارم قرار دارد. کیلیان امباپه ششم است و توماس مولر در رتبه هفتم ایستاده. تیاگو آلاکانتارا و یاشوا کیمیش هم رتبه های هشت و نهم را به خود اختصاص داده اند و کریستیانو رونالدو در جایگاه دهم ایستاده.