رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز خبر داد: :

تشدید محدودیت ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز /بر خورد قاطع با تخلفات

بامدادخبر – نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز با موضوع تشدید محدودیت ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز با موضوع تشدید محدودیت ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز تشکیل شد. عبدالرسول حقیقی […]

بامدادخبر – نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز با موضوع تشدید محدودیت ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان شیراز با موضوع تشدید محدودیت ها و نظارت بر میدان میوه و تره‌بار مرکزی شیراز تشکیل شد.
عبدالرسول حقیقی معاون فرماندار و جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز از تشدید محدودیت ها و لزوم رعایت بی قید و شرط مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا خبر داد و خاطر نشان کرد با توجه به شیوع بیش از پیش بیماری کرونا در سطح شهرستان و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و تاکیدات فرماندار محترم شیراز، از هیچ گونه تخلفی در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تهدید جان مردم عزیز شهرستان، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
حقیقی بر عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک در سراسر شهرستان تاکید کرد و افزود: از امروز تا اطلاع بعدی، ساعات کار میدان میوه و تره بار مرکزی شیراز از ۲ بامداد تا ۱۸ بوده و هرگونه فعالیت از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲ بامداد در میدان، تخلف محسوب شده و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.
معاون فرماندار با قاطعیت اعلام کرد در صورت مشاهده و گزارش هر گونه تخلف در رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت ساعات خدمات دهی در میدان میوه و تره‌بار، واحدهای متخلف در مرحله اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد. و با دستگاههای اجرایی ناظر بر عملکرد میدان نیز به شدت برخورد خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان از تشکیل گشت‌های مشترک نظارت و بازدید سرزده آنها از میدان و بازارچه های میوه و تره‌بار سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مسئولیت مستقیم اطلاع‌رسانی مصوبات و نظارت بر حسن انجام آنها، بر عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و اتحادیه صنف میوه فروشان خواهد بود.حقیقی در پایان از مردم شریف شیراز خواست موضوع پاندمی کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل ها را جدی بگیرند تا علاوه بر احترام به کادر زحمتکش اما خسته بهداشت و درمان، از سلامت خود، خانواده و همشهریان خود نیز مراقبت کرده و بار دیگر الگویی برای سایر شهرهای کشور باشند.