در دیدار فرمانده سپاه فجر با مدیر عامل شرکت برق فارس مطرح شد:

تاکید بر هم افزایی ظرفیت سازمان ها در راستای خدمت به مردم

بامدادخبر – سردار بوعلی گفت: هم افزایی و تعامل بسیج و سپاه با ارگان ها و سازمان ها و کمک به مسئولین و دولت با تعامل خیرخواهانه دنبال می گردد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر  ، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت برق فارس با تاکید بر […]

بامدادخبر – سردار بوعلی گفت: هم افزایی و تعامل بسیج و سپاه با ارگان ها و سازمان ها و کمک به مسئولین و دولت با تعامل خیرخواهانه دنبال می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامدادخبر  ، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت برق فارس با تاکید بر اینکه برای بهینه شدن امور همه سازمان ها نیاز به تعامل و هم افزایی دارند، گفت: هم افزایی بین دستگاهی جهت رفع مشکلات مردم و شتاب بخشی به خدمات است بنابراین هماهنگ و همگام بودن دستگاه ها و سازمان ها و ایجاد تعامل و هم افزایی یک ضرورت انکار ناپذیر است .
وی با اشاره به اینکه سپاه دارای تجارب ارزنده در خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: سپاه نقش تسهیل کننده امور در ارتباطات بین دستگاهی دارد و ظرفیت بسیج و سپاه هر کجا به کار گرفته شده قطعا تاثیر فعالیت های عمرانی و اثری که در توسعه و محرومیت زدایی داشته است نیز دوچندان شده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ قشر تخصصی بسیج در استان فارس فعال هستند، گفت: شرکت برق منطقه ای استان فارس می تواند با بهره گیری از ظرفیت بسیج مهندسین از نقش تسیهل کننده بسیج در امور عمرانی و مهندسی بیشتر استفاده کند.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: هم افزایی و تعامل بسیج و سپاه با ارگان ها و سازمان ها و کمک به مسئولین و دولت با تعامل خیرخواهانه دنبال می گردد.
مدیر عامل برق منطقه ای فارس نیز فضای کنونی در استان فارس و در زیر مجموعه شرکت برق منطقه ای این استان را فضای کار و تلاش و از خودگذشتگی برای تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار دانست و اظهار داشت: با همین روحیه کار و تلاش فرزندان متخصص این سرزمین در این شرکت توانستند به خوبی با مدیریت بار و تقسیم و توزیع انرژی در برهه های مختلف به رغم برخی از چالش های موجود روزهای اوج مصرف را مدیریت کنند و بدون داشتن قطع برق برنامه ریزی شده استان فارس را از این روزهای پر مصرف تابستانی عبور دهند.
مهندس غلامرضا نصیری خاطرنشان کرد: بدون تردید با بهره گیری از روحیه تعاملی سپاه و هم افزایی با نیروهای مردمی بسیج می توانیم در سال جهش تولید گام هایی محکم و استوار در راستای خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار برداریم .