بهره برداری از ۱۱۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر/ کاهش زمان ثبت شرکت از ۷۲ روز به ۷۲ ساعت

بامدادخبر – استاندار فارس گفت: درراستای ارائه تسهیل تکریم وارائه خدمات به  ارباب رجوع  از این پس زمان ثبت شرکت از ۷۲ ساعت  در روز به ۷۲ ساعت در اتاق بازرگانی  رسیده است.  به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   عنایت الله رحیمی به مناسبت دهه مبارک فجر هزارو ۱۴۶ پروژه عمرانی،اقتصادی و فرهنگی با هزینه‌ای افزون بر […]

بامدادخبر استاندار فارس گفت: درراستای ارائه تسهیل تکریم وارائه خدمات به  ارباب رجوع  از این پس زمان ثبت شرکت از ۷۲ ساعت  در روز به ۷۲ ساعت در اتاق بازرگانی  رسیده است.

 به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   عنایت الله رحیمی به مناسبت دهه مبارک فجر هزارو ۱۴۶ پروژه عمرانی،اقتصادی و فرهنگی با هزینه‌ای افزون بر ۲۳ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری و ۱۰۰ پروژه جدید نیز در این ایام عملیات  اجرای  آغاز  می شود.

 وی اظهار داشت:  راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، عشایری، فضا‌های آموزشی، فرهنگی آموزش و پرورش، مراکز عالی ، امور برق، مسکن شهری،روستایی، ورزشی،  صنعتی و کشاورزی و سایر پروژه‌ها زیر بنایی وخدماتی ورفاهی از جمله‌هایی به بهره‌برداری می رسد.

 این مسئول ارشد استان بیان داشت: در طی ۲ سال گذشته ۳ هزار پروژه با اعتباری  افزون  ۵۰ هزار میلیارد تومان شامل  اقتصادی، عمرانی و خدماتی  نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار فارس اضافه کرد: آبرسانی به شهر فسا و استهبان از سد رودبال، سد هایقر، توسعه شبکه پهنه باند و تلفن همراه، اجرای شبکه آبیاری نوین، مجتمع صنایع فلزی ماهان فلز، گازرسانی به داراب به طول ۲۶۱ کیلومتر، طرح فاضلاب صدرا به طول ۶۷ کیلومتر از محل اعتبا رات جاری،  گازرسانی قطرویه و نی ریز ازدیگر پروژه‌های در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی برمبنای اهدافی که برخواسته  از مطالبات مردمی از درون تاریخ کهن و انقلاب مشروطه و نیز اعمال حاکمیت قانون و مقابله با استبداد در قالب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: آزادی بیان، قلم و گفتار در چارچوب شرع قانون سیر تکاملی خود را در انقلاب اسلامی ایران اجرایی و   پیموده است.

استاندار فارس تصریح کرد: در بند کسی نباشیم و یا کسی را در بند

نکشیم و نیز مردم سالاری دینی را حاکم بر سرنوشت کشور را  مبنای فعالیت خود قرار داده و آن را نهادینه و اجرایی کرده ایم .

رحیمی در مورد انتخابات و شورا‌های اسلامی شهر و روستا  بیان داشت:  انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات تقویت استمرار، استقراربا تکیه بر جمهوری اسلامی برمبنای رأی و نظر مردم و نیز مشارکت حد اکثری در راستای رفاه ، آزادی  وآرمان‌های نظام اسلامی و تحقق مطالبات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود.

بهره برداری از ورزشگاه ۶ هزارنفری  شیرازتا  قبل از پایان دولت/ اجرای ۵۳۳ برنامه دردهه فجر