بهره برداری از پروژهای گردشگری فارس در هفته دولت

  مدیرکل میراث ‌فرهنگی فارس با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۱۴ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از پانزده میلیارد تومان در این هفته خبر داد. مصیب امیری با اعلام خبر فوق در تشریح این طرح ها گفت: این پروژه های با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسند. […]

 

مدیرکل میراث ‌فرهنگی فارس با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۱۴ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از پانزده میلیارد تومان در این هفته خبر داد.

مصیب امیری با اعلام خبر فوق در تشریح این طرح ها گفت: این پروژه های با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسند.

این مقام مسئول اضافه کرد: طرحهای قابل افتتاح، شامل ۱۰ اقامتگاه بوم گردی با سرمایه گذاری ۳ میلیاردو ۶۸۰ میلیون تومان در شیراز، نی ریز، سپیدان، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد می باشد که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۶۸ نفر فراهم  می شود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی فارس در ادامه تصریح کرد:  در این هفنه ۳ پروژه شامل یک اقامتگاه سنتی و ۲ سفره خانه سنتی در شیراز و یک مرکز گردشگری روستایی و عشایری در کازرون با مجموع سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۵۳ نفر به بهره برداری می رسند.