برج میلاد در تکاپوی ملاقات خصوصی

بامداد خبر:چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در سالن خانه جشنواره در برج میلاد با اکران دو فیلم «ملاقات خصوصی» و «ماهان» به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  به نقل از سایت جشنواره فیلم فجر؛ از نکات جالب توجه نمایش‌های امروز می‌توان به اکران دومین فیلم از رویاتیموریان و دومین نمایش نادرفلاح […]

بامداد خبر:چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در سالن خانه جشنواره در برج میلاد با اکران دو فیلم «ملاقات خصوصی» و «ماهان» به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  به نقل از سایت جشنواره فیلم فجر؛ از نکات جالب توجه نمایش‌های امروز می‌توان به اکران دومین فیلم از رویاتیموریان و دومین نمایش نادرفلاح اشاره کرد. از رویا تیموریان علاوه بر ملاقات خصوصی فیلم «شادروان» تا الان اکران شده است. همچنین نادرفلاح همچون فیلم «ملاقات خصوصی»، در فیلم لایه‌های دروغ هم در نقش منفی حضور پیدا کرده است.

ملاقات خصوصی
ملاقات خصوصی ساخته امید شمس اولین فیلم اکران چهارمین روز جشنواره فجر در سینمای اهالی رسانه بود. فیلم که دو بازیگر اصلی اش پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا هستند یک داستان عاشقانه متفاوت را روایت می کند. داستانی که در شرایط غیرمتعارف میان یک زندانی و دختری که پدرش در زندان است به وقوع می پیوندد. اسم فیلم هم برگرفته از یک قانون ملاقات برای زندانی ها است که می توانند با همسرشان دیدارهای خصوصی داشته باشند. ستاره اصلی و بازیگر نقش اول فیلم پریناز ایزدیار است که شاید با این فیلم بتواند خودش را به جمع نامزدهای دریافت سیمرغ نیز برساند. این چهاردهمین فیلم سینمایی این بازیگر است که پیش از این یکبار و به خاطر فیلم «ابد و یک روز» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. هوتن شکیبا دیگر بازیگر این فیلم است که او نیز در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر و برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را کسب کرد.  از دیگر بازیگران فیلم می توان به ریما رامین‌فر، رؤیا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح اشاره کرد.

ماهان
ماهان ساخته حمید شاه حاتمی و به تهیه کننده‌گی پدرش علی شاه حاتمی کارگردان قدیمی سینمای ایران است. فیلم داستان عاشقانه یک زوج جوان را روایت می کند. فیلمی کم هزینه که تهیه کننده اش هزینه تولید آنرا سه میلیاردتومان اعلام کرد. مبلغی که با توجه به میانگین بودجه تولید در سینمای ایران فیلم را به جمع کم هزینه ها می فرستد. فیلم که داستان یک بازیگر جوان مستعد را روایت می کند از بازیگران جوان و به اصطلاح کارگردانش تازه نفس استفاده کرده است. با این وجود ماهان که در سانس دوم اکران شد برای موفقیت در جشنواره امسال به نظر کار دشواری نسبت به دیگر رقبایش خواهد داشت.