برترین رکابزنان مرد و زن ایران در رقابت های جایزه بزرگ پولادکف شناخته شدند

بامداد خبر : سرپرست اجرایی این مسابقات با اعلام این خبر اظهار نمود: دومین دوره رقابت‌های کشوری جایزه بزرگ پولادکف با رعایت استانداردهای مبارزه با ویروس کرونا صبح اجمعه ۲۳ مهرماه پیست دوچرخه سواری پولادکف سپیدان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  علی فرزامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتیازات حضور و کسب […]

بامداد خبر : سرپرست اجرایی این مسابقات با اعلام این خبر اظهار نمود: دومین دوره رقابت‌های کشوری جایزه بزرگ پولادکف با رعایت استانداردهای مبارزه با ویروس کرونا صبح اجمعه ۲۳ مهرماه پیست دوچرخه سواری پولادکف سپیدان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  علی فرزامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتیازات حضور و کسب مقام در این مسابقات ، شرایط دوچرخه سواران کوهستان ایران را در جایگاه رنکینگ های انتخابی تیم ملی تغییر می داد و به همین خاطر رقابت جذابی را دوچرخه سواران به امید پوشیدن لباس تیم ملی در آینده برگزار کردند. در کنار آن ، حضور نفرات ملی دوچرخه سواری در کنار  حضور و ارزیابی های سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری سطح بازی ها را بالا برد.
فرزامی با اشاره به نفرات برتر بخش مردان بزرگسال اظهار نمود:  پرویز مردانی از تبریز، فرشید صلاحیان از کازرون، پرهام شهسواری از کرج، نیما جمشیدی از سپیدان، علی ظهراب زاده از تبریز، رضا نفری از مرودشت، حامد حسن پور از قاین، حامد سلیمیان از زرین دشت، عرفان دانشمند از بندرعباس و محمد شکوئی از کازرون به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
فرزامی افزود:  در بخش   نوجوانان،  امیرمحمد سلوکی از کازرون، امیرعلی پیروی از کازرون، طاها قاسم نژاد از شیراز، الیکا یوسفی از اصفهان، دنیا زالی از کازرون و آلاء صالح ریاحی از اصفهان حائز رتبه های برتر شدند.
وی با اشاره به نفرات برتر بانوان گفت: در بخش
بزرگسالان مونا فرح بخشیان از تهران، فاطمه عباسی از کازرون، فرانک شاه زیدی از اصفهان، سمیرا میری از شیراز، شقایق معظم از زرین شهر، پریسا بیگی از زرین شهر، زهرا نوذری از سپیدان، فاطمه قاضی زاده از اوز، پریسا دهقانی از شیراز و ونوس صادق زاده از شیراز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
سرپرست مسابقات جایزه بزرگ کراس کانتری ایران جام پولادکف گفت: این رقابتها،  یکی از مسابقات امتیازآور دوچرخه سواران ایران برای ارتقای جایگاه خود در رنکینگ های انتخابی تیم ملی محسوب می شود. سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشور این رقابت‌ها را زیرنظر داشتند.