مدیرشرکت نمایشگاه بین المللی فارس:

برای نخستین بار سرای رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس راه اندازی شد

بامداد خبر : خبر مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: برای نخستین بار سرای رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس با اهداف انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، علی فرهادی  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل رسانه […]

بامداد خبر : خبر مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: برای نخستین بار سرای رسانه در نمایشگاه بین المللی فارس با اهداف انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، علی فرهادی  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل رسانه و نمایشگاه بین المللی بستررا برای  انعکاس   فعالیت‌های زیر ساختی در ابعاد مختلف اقتصادی، عمرانی و هنری در استان فارس ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سایت نمایشگاهی آن گونه که شایسته  است زیرساخت لازم را نداشته چرا که جایگاه  نمایشگاه بالاتر از حوزه داخلی و برون مرزی است، افزود: بر قراری امنیت، احداث رستوران، مکان مراقبت از کودکان و محل برای حضور ثابت خبرنگاران برای ارسال خبر از جمله اهداف این نمایشگاه است.

فرهادی خاطر نشان کرد: رونق نمایشگاه در قالب تجاری، تخصصی درراستای سایست کلان  و قوانین  دولت و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، معرفی تولید داخلی در بازار فروش خارج از کشور از دیگر رویکرد و اهداف این مکان اقتصادی است.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن زیر ساخت‌های تولیدی و اقتصادی و نیز استفاده از ظرفیت فضای خالی نمایشگاه  درطول سال به جزء ایام ماه مبارک رمضان و محرم نداشته و با  فعالیت‌های انجام شده به زودی  رتبه برتر را  در منطقه به خود اختصاص می‌دهیم.

مدیر شرکت نمایشگاه بین المللی فارس بیان داشت: تضمین امنیت برای  سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی  بستر مناسب را برای حضور آنان در استان فارس فراهم می‌کند.