بانوی خیر تهرانی، زمینه آزادی دو زندانی را در شیراز فراهم کرد

بامدادخبر -بانوی نیک اندیش تهرانی که تمایل نداشت نامش معرفی شود در اقدامی خداپسندانه با واریز ۲۰۰میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان شیراز، زمینه آزادی دو نفر از محکومان مالی را در زندان شماره دو شیراز فراهم کرد. به‌گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همت […]

بامدادخبر -بانوی نیک اندیش تهرانی که تمایل نداشت نامش معرفی شود در اقدامی خداپسندانه با واریز ۲۰۰میلیون ریال به حساب انجمن حمایت زندانیان شیراز، زمینه آزادی دو نفر از محکومان مالی را در زندان شماره دو شیراز فراهم کرد.
به‌گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با همت خیرین، زمینه آزادی ۳۷ زندانی محکوم مالی فراهم شده است.
محمود قربانی افزود: خیرین نیک اندیش با بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کمک انسان دوستانه خود توانسته اند زمینه آزادی این افراد در بند را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: با همت خیرین مساعدت های مالی به خانواده های زیر پوشش و آزادی زندانیان توسط این نهاد مردمی ادامه دارد و خیرین می توانند کمک های انسان دوستانه خود را از طریق کد دستوری #۸۵۰۵۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه و یا به شماره حساب سیبا ۰۱۰۵۶۸۴۸۶۴۰۰۱ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۸۹۰ نزد بانک ملی به نام انجمن حمایت زندانیان شیراز واریز کنند.