بازگشایی شهر نقش کارآزمونیا ، بزرگترین شهر مشاغل کودکان کشور

بامدادخبر– مجموعه شهر نقش کارآزمونیا، بعنوان بزرگترین شهر مشاغل کودکان کشور که به علت شیوع کرونا تعطیل شده بود، پس از ماه ها بازگشایی شد. به گزارش پایگاه خبری بامدادخبر، سید حسین طباطبایی مدیر مجموعه شهر نقش کار آزمونیا در جمع خبرنگاران گفت: باید مهارت زندگی و اشتغال را به کودکان با شیوه های نوین آموزش […]

بامدادخبر– مجموعه شهر نقش کارآزمونیا، بعنوان بزرگترین شهر مشاغل کودکان کشور که به علت شیوع کرونا تعطیل شده بود، پس از ماه ها بازگشایی شد.
به گزارش پایگاه خبری بامدادخبر، سید حسین طباطبایی مدیر مجموعه شهر نقش کار آزمونیا در جمع خبرنگاران گفت: باید مهارت زندگی و اشتغال را به کودکان با شیوه های نوین آموزش داد و اگر بتوان با استعدادیابی به‌موقع، کودکان را به راهی که توانایی و علاقه دارند، فرستاد می‌توان آینده‌ای روشن را برای آنها تصور کرد، به همین منظور به فکر راه‌اندازی مجموعه شهر نقش کار آزمونیا افتادیم.
وی با اشاره به وجود چند ده غرفه مشاغل در این مجموعه گفت: با سناریوی داخلی که برای مجموعه تعریف شده، فاکتورهای هوش هیجانی کودک آنالیز و بررسی می شود که در استعدادیابی وی مورد استفاده قرار می گیرد.
سید حسین طباطبایی تصریح کرد: در این مجموعه سعی شده است کودک را با بازار کار آشنا کنیم تا بتوانند در آینده بهتر با این بازار ارتباط گرفته و وارد آن شوند.
وی با بیان اینکه غرفه‌های ما به دو دسته هزینه زا و درآمدزا تقسیم می شوند، یادآور شد: در سایر مجموعه‌های سطح کشور کودکان برای هر غرفه باید مبلغی جداگانه هزینه کنند اما در مجموعه شهرنقش کار آزمونیا تنها هزینه ورودی پرداخت می‌شود و کودک باید خود با حضور در غرفه درآمدزا، هزینه استفاده از غرفه‌های هزینه‌زا را درآورد.
مدیر مجموعه شهر نقش کار آزمونیا با اشاره به اینکه کودکان تئوری انتخاب و تمام مهارت‌های لازم را درکنار تجربه مشاغل در این مکان به دست می‌آورند، خاطرنشان کرد: در این مجموعه سعی شده است کودک را با بازار کار آشنا کنیم تا بتوانند در آینده بهتر با این بازار ارتباط گرفته و وارد آن شوند.
وی با بیان اینکه شهر نقش کار آزمونیا از تیرماه ۱۳۹۸ راه اندازی شد، درخصوص مدت زمان و هزینه حضور گفت: هزینه هرکودک چهار ساله تا ۱۴ ساله برای حضور در این مجموعه که چهار ساعت و نیم به طول می‌انجامد به همراه آنالیز و بررسی عملکرد وی، ۱۰۰ هزار تومان است.

در پایان خبرنگاران از غرفه های مجموعه بازدید بعمل آوردند.
انتهای پیام/