نایب رئیس مجلس:

ایران به هیچ وجه تغییرات در مرزهای خود را نمی پذیرد/برخی کشورهای همسایه به دنبال ماجراجویی نباشند

بامداد خبر:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آذربایجان به عنوان یک کشور همسایه توصیه می کنیم به دنبال ماجراجویی نباشد و کسی که اسب دیگری را سوار می شود به سرعت سرنگون خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، علی نیک زاد در حاشیه سفر نظارتی خود به استان اصفهان […]

بامداد خبر:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آذربایجان به عنوان یک کشور همسایه توصیه می کنیم به دنبال ماجراجویی نباشد و کسی که اسب دیگری را سوار می شود به سرعت سرنگون خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، علی نیک زاد در حاشیه سفر نظارتی خود به استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مسئله مناقشه آذربایجان در مواضع اخیر مسئولین این کشور، اظهار داشت: ما در مقاطع مختلفی به کشور جمهوری آذربایجان به عنوان یکی از همسایگان خود کمک کرده ایم و در کنار این کشور بودیم.

وی افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف و روشن است و ما به هیچ وجه تغییرات در مرزهای خود را نمی پذیریم و مردم شمال غرب کشور و ترک های آذری سرباز ایران و جمهوری اسلامی هستند و در دوران دفاع مقدس حماسه های بی نظیری آفریدند و اسیر اختلاف افکنی نخواهند شد و به همسایگان نیز توصیه می کنیم بدانند که با جمهوری اسلامی ایران صحبت می کنند و به دنبال ماجراجویی نباشند و کسانی که اسب دیگری را سوار شده اند سریعا سقوط خواهند کرد.

نیکزاد تاکید کرد: ما حرمت همسایگان خود را داریم و در مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی همواره به دنبال حل مسائل و مشکلات همسایگان بوده ایم و در روزهای سخت مانند جنگ ۴۴ روزه اخیر کنار آن ها بوده ایم و به آن ها کمک کرده ایم و تاکید می کنیم ماجراجویی توسط کسانی که در نقشه جغرافیای دنیا هیچ هویتی ندارند در این منطقه پسندیده نیست و توصیه ما صفا، صمیمت و زندگی مسالمت آمیز در کنار جمهوری اسلامی ایران است./