انهدام اعضای باند حفاری غیرمجاز در “فیروزآباد” 

بامدادخبر –فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از دستگیری ۹ نفر جوینده اشیاء تاریخی و عتیقه که در حال حفاری غیر مجاز در یکی از تپه های این شهرستان بودند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سرهنگ “مهدی جوکار” گفت : ماموران انتظامی “فیروزآباد” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در یکی از تپه […]

بامدادخبرفرمانده انتظامی “فیروزآباد” از دستگیری ۹ نفر جوینده اشیاء تاریخی و عتیقه که در حال حفاری غیر مجاز در یکی از تپه های این شهرستان بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سرهنگ “مهدی جوکار” گفت : ماموران انتظامی “فیروزآباد” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در یکی از تپه های حوزه استحفاظی در حین حفاری غیرمجاز و کشف اشیاء عتیقه هستند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ۹ نفر که در حال حفاری غیرمجاز بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” با اشاره به اینکه در بازرسی از آن مکان، ابزار آلات حفاری و یک دستگاه فلزیاب قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با سودجویان و غارتگران بیت المال و اموال فرهنگی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی مجرمین و بزهکاران اقدام شود.

هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است