رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین افتتاح بوستان ترافیکی مادر:

انسان‌محوری وجه مشترک پروژه‌های شیراز است

رئیس شورای شهر شیراز با نام بردن از برخی پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته‌های اخیر در نقاط مختلف شیراز، گفت: انسان‌محوری وجه مشترک همه پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سید عبدالرزاق موسوی در آیین افتتاح بوستان ترافیکی مادر گفت: امروز به مردم نجیب […]

رئیس شورای شهر شیراز با نام بردن از برخی پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته‌های اخیر در نقاط مختلف شیراز، گفت: انسان‌محوری وجه مشترک همه پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سید عبدالرزاق موسوی در آیین افتتاح بوستان ترافیکی مادر گفت: امروز به مردم نجیب کلان‌شهر شیراز اطمینان می‌دهم که همه خدمات و پروژه‌های مدیریت شهری با یک برنامه و طرح کارشناسی و از پیش تعیین شده تعریف، اجرا و تحویل مردم داده می‌شوند.
موسوی افزود: نگاه ما به شهر و مدیریت شهری نگاه به یک موجود زنده است که در ترکیب با انسان به عنوان موجودی اجتماعی باید محیطی باشد که به رشد و رفاه مادی و معنوی شهروندان کمک کند.
موسوی یادآور شد: در هفته اخیر و در طول چند سال گذشته پروژه‌های مهمی افتتاح و کلنگ‌زنی شد که یک نگاه مشترک بین‌ آنها مشهود بود و آن هم نگاه انسان‌محوری مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی بوده است.
رئیس شورای اسلامی کلان شهر شیراز با یادآوری تعامل و وحدت رویه همه ارکان شورا و شهرداری در خدمت به مردم، بیان کرد: لازم می‌دانم که از شخص شهردار شیراز به دلیل اجرای مصوبات شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف قدردانی کنم و بگویم که وی و همکارانش در تحقق رویکردهای نمایندگان مردم در این شورا نه تنها عقب نیستند بلکه جلوتر هم هستند.
او این تعامل و هماهنگی را یک نقطه مثبت در عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز دانست واظهار امیدواری کرد که در سال جدید خدمات به مراتب بهتر و شایسته‌تری به شهروندان شایسته کلان شهر شیراز ارائه شود.
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۵ نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: دو ویژگی مشترک پروژه‌های منطقه ۵ شهر شیراز عدالت‌محوری و چندبعدی بودن آنها است تا به همه نیازهای شهروندان با یک یک نگاه عادلانه توجه کرده باشیم.
علی ناصری با اشاره به برخی فضایل اخلاقی گفت: فرهنگ قدردانی و وفای به عهد، دو فضیلت اخلاقی است که باید در جامعه ما رشد پیدا کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، اظهار کرد: در منطقه ۵ شیراز ۳۳ پروژه عادی و ۱۳ پروژه شاخص در دست اجراست که امروز شاهد به بار نشستن برخی از این پروژه‌ها هستیم.
ناصری ادامه داد: عدالت‌محوری خدمات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در پروژه‌های این منطقه مورد توجه شورای شهر بوده است.
او افزود: همان‌گونه که شهردار شیراز هم تأکید کرده‌اند، با همین نگاه عادلانه، کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه‌های مناطق مختلف شهر یکسان است.
ناصری، به ثمر نشستن پروژه‌ها و تحویل آنها به شهروندان فهیم شیراز را حاصل زحمات مشترک گروه‌های زیادی از جمله خدمات شهری تا فضای سبز و پسماند دانست و از همه کارمندان شهرداری، یاوران شهرداری، شخص شهردار کلان شهر، اعضای شورای شهر، رسانه‌ها و دیگر سازمان‌ها و نهادهای حامی قدردانی کرد.