رییس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

افزایش بودجه فارس به ۸۰۰۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰

بامدادخبر –رییس مجمع نمایندگان استان فارس از افزایش بودجه استان به ۸۰۰۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ابراهیم عزیزی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان با استاندار، معاونین، رییس کل دادگستری فارس و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های مجمع نمایندگان […]

بامدادخبررییس مجمع نمایندگان استان فارس از افزایش بودجه استان به ۸۰۰۰میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ابراهیم عزیزی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان با استاندار، معاونین، رییس کل دادگستری فارس و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های مجمع نمایندگان استان فارس، بودجه کل استان در سال ۱۴۰۰به ۸۰۰۰میلیارد تومان رسید.

او افزود: در سال ۱۳۹۹بودجه کل استان ۳هزار و ۳۷۰ هزار میلیارد تومان بود که امسال افزایشی بیش از دوبرابری داشت که نتیجه پیگیری های مستمر نمایندگان فارس بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین از اختصاص ۱۴۰۰هزار میلیارد تومان به بحث محرومیت زدایی خبر داد و گفت: با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه، این بودجه به رفع محرومیت ها از استان تخصیص می یابد.

او در ادامه با اشاره به نشست مذکور در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰نیز گفت: اعضای مجمع نمایندگان فارس از همین ابتدای سال عزم خود را برای رشد و توسعه استان جزم کرده اند و این نخستین جلسه در سال جدید نیز به منظور هماهنگی، تبادل نظر و انسجام بیشتر شکل گرفت.

عزیزی افزود: در این جلسه بنا شد تا تلاش نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی بر مبنای اولویت های مهم و پروژه های بزرگ استان متمرکز شود.

او در عین حال خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای استانی بزرگی چون فارس نیازمند آشنایی کامل بر ظرفیت ها و کاستی های استان است تا بتوان به تصمیمات هوشمندانه و منطقی دست زد و در جهت رفع نیازها اقدام کرد.

رییس مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: قرار شد کارگروههای مشترکی به صورت شهرستانی و خاص بین مجمع و استانداری شکل گیرد تا با بررسی مسائل مختلف شهرستان ها با حضور نماینده مربوطه و مدیران شهرستان به صورت موضوعی مورد تصمیم گیری قرار گیرد.

عزیزی با تقدیر از دادگستری استان به جهت همکاری نزدیک با مجمع نمایندگان فارس نیز گفت: مجموعه دادگستری و دستگاه قضایی نیز پای کار است تا مشکلات احتمالی در راستای موانع زدایی از تولید و اجرای پروژه ها را با سرعت بیشتری حل و فصل نماید.

نگاه مثبت مجلس به محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۰/کار در کمیته امداد امام(ره)یک توفیق الهی است