معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خبرداد؛

اعمال تخفیف ۳۵ درصدی برای پرداخت عوارض شهرداری شیراز در سال جاری

بامداد خبر:معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: تخفیف ۳۵ درصدی پرداخت عوارض در سال جاری در بخش ساختمانی و اصناف اعمال می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سعید مصفا از تخفیف ۳۵ درصدی پرداخت عوارض در سال ۱۴۰۱ در بخش ساختمانی و اصناف خبرداد. وی افزود: براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر […]

بامداد خبر:معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: تخفیف ۳۵ درصدی پرداخت عوارض در سال جاری در بخش ساختمانی و اصناف اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سعید مصفا از تخفیف ۳۵ درصدی پرداخت عوارض در سال ۱۴۰۱ در بخش ساختمانی و اصناف خبرداد.

وی افزود: براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر شیراز و در راستای رونق بخشی به جریان اقتصاد شهر و بهبود فرایند ساخت‌وساز، عوارض سال جاری براساس مقررات و ضوابط تعیین شده و با ۳۵ درصد تخفیف تا ۵ تیرماه قابل پرداخت است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه تخفیف‌ها تا پایان سال جاری ادامه دارد، گفت: این تخفیف‌ها به اصناف و فعالان صنعت ساختمان فرصت می‌دهد تا با استفاده از ظرفیت ایجاد شده، هزینه‌های خود را کاهش داده و در ساختن شهر، مشارکت کنند.

مصفا بیان‌ کرد: این تخفیف‌‌ها تا پایان سال جاری به تدریج کاهش می‌یابد تا در نهایت در اسفندماه به ۱۲ درصد برسد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای پرداخت عوارض و بهره‌مندی از تخفیفات پیش‌بینی شده، به مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز مراجعه و یا از طریق پرتال شهرداری شیراز به آدرس www.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.