اعلام آمادگی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مشارکت با موسسه ملی سلامت مرهم در خدمت به بیماران نیازمند

با همکاری استاندار فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جراحان پلاستیک و ترمیمی موسسه ملی سلامت مرهم در بیست و هفتمین سفر خیرخواهانه خود به استان فارس سفر کرده و بیماران نیازمند جراحی شکاف لب و کام از سراسر کشور را درمان می کنند. رییس دانشگاه با اعلام آمادگی دانشگاه و مجموعه سلامت فارس برای […]

با همکاری استاندار فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جراحان پلاستیک و ترمیمی موسسه ملی سلامت مرهم در بیست و هفتمین سفر خیرخواهانه خود به استان فارس سفر کرده و بیماران نیازمند جراحی شکاف لب و کام از سراسر کشور را درمان می کنند.

رییس دانشگاه با اعلام آمادگی دانشگاه و مجموعه سلامت فارس برای اجرای این اقدام نیک اندیشانه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه سلامت فارس برای ارایه تمامی ظرفیت های تخصصی و درمانی خود در این حرکت انسان دوستانه، آمادگی دارد.

دکتر «مهرزاد لطفی» در دیدار با مسوولان موسسه ملی سلامت مرهم و اساتید گروه های آموزشی دانشگاه ، ظرفیت های موجود و مراکز درمانی دانشگاه را معرفی کرد و خواستار برنامه ریزی مشترک گروه های آموزشی و درمانی دانشگاه با موسسه ملی سلامت مرهم، با هدف خدمات رسانی هرچه بهتر به مراجعان شد.

فراخوان معاونت درمان دانشگاه برای مشارکت پزشکان در ارائه خدمت به بیماران نیازمند

معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، از استادان رشته های مختلف و کارکنان اتاق عمل و بیهوشی برای مشارکت در این اقدام خیر دعوت به همکاری کرد.

دکتر «علی اکبری» افزود: این اقدام نیکوکارانه در ۱۰ اتاق عمل مجموعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود.

رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه نیز در این نشست تلاش ها و اقدامات جراحان، استادان و دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سلامت فارس را در درمان بیماران مبتلا به شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت بیان کرد.

دکتر «علی اکبر محمدی» اعلام کرد: استادان و جراحان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره آماده مشارکت در این اقدام نیک اندیشانه با هدف خدمات رسانی به مردم هستند.

فارس میزبان بیست و هفتمین سفر خیرخواهانه موسسه ملی سلامت مرهم

دکتر «کامیار اژدری» فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیات امنای موسسه ملی سلامت مرهم نیز در این نشست با توضیح نوع فعالیت ها و شیوه خدمات رسانی به بیماران، اعلام کرد: این اقدام خیرخواهانه به همت اعضای تخصصی «موسسه ملی سلامت مرهم» با همکاری گروه های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود و ویژه بیمارن نیازمندی است که از سراسر کشور برای دریافت این خدمت درمانی به شیراز مراجعه می کنند.

عضو هیات امنا و نماینده اجرایی موسسه ملی سلامت مرهم نیز در این نشست گفت: اعضای این تیم به سرپرستی دکتر «عبدالجلیل کلانترهرمزی»، با هدف معاینه و درمان رایگان بیماران مبتلا به شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت از سیزدهم تا هجدهم اسفند ۱۳۹۸ میهمان مجموعه سلامت فارس هستند.

«حسین پورقیومی» با اشاره به رایگان بودن این خدمات، از مراجعان خواست تا برای نام نویسی و نوبت دهی اولیه به پایگاه اینترنتی موسسه ملی سلامت مرهم به نشانی اینترنتی www.marhamportal.irو یا به نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

این نشست با حضور استادان و جراحان پلاستیک دانشگاه و معاونت درمان دانشگاه برگزار شد