شهردار شیراز در نشست رؤسای سازمان های آتش نشانی کشور اعلام کرد

ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم با بهره گیری از توان داخلی

بامداد خبر : شهردار شیراز در نشست رؤسای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور گفت: با بهره گیری از توان داخلی باید سطح خدمات به مردم را ارتقاء دهیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهندس سید احسان اصنافی در نشست رؤسای سازمان های آتش نشانی کشور با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی، […]

بامداد خبر : شهردار شیراز در نشست رؤسای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور گفت: با بهره گیری از توان داخلی باید سطح خدمات به مردم را ارتقاء دهیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهندس سید احسان اصنافی در نشست رؤسای سازمان های آتش نشانی کشور با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا و سردار سیمانی، اظهار داشت: پیشگیری، امداد و پدافند غیرعامل از حوزه های مهم می باشد و یکی از دغدغه‌های جدی شهر شیراز است.
وی با یاد از شهدای آتش نشان تصریح کرد: مقررات و آیین نامه هایی در مراحل مختلف ساخت و ساز در بحث ایمنی و پدافند غیرعامل در شهرداری شیراز تدوین شده که اثری ماندگار است.
شهردار شیراز خاطر نشان کرد: آتش نشانی شهرداری شیراز از قدمت خوبی برخوردار است و از نیروهای توانمندی در حوزه های مختلف بهره مند می باشد.
وی در ادامه اذعان داشت: شیراز در شمار کلانشهرهایی است که در حوزه پیشگیری و امداد توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.
به گفته مهندس اصنافی، خدمات آتش نشانی شهرداری شیراز به نحو مطلوب و قابل قبولی به مردم ارائه می شود اما باید تلاش کنیم سطح خدمات خود را ارتقاء دهیم.
وی همچنین یکی از دغدغه‌های جدی سازمان آتش نشانی را تجهیزات ذکر و تصریح کرد: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان و مجموعه صنعتی شهر شیراز، بخشی از این مهم را فراهم کنیم تا بر توان تیم‌های عملیاتی مان در دو حوزه بیفزاییم.
شهردار شیراز با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان عنوان کرد: در شیراز و استان فارس شرکت ها و مجموعه های توانمندی داریم که می توانند در عرصه تامین و تولید تجهیزات نقش آفرینی کنند.