مدیر کل امداد فارس اعلام کرد

ارائه ۷۵ هزار و ۹۷۲ مورد خدمت به ساکنین مناطق محروم

بامدادخبر– در ۹ ماهه امسال ۷۵ هزار و ۹۷۲ مورد خدمات در مناطق محروم استان به مددجویان ارائه شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از ارائه ۷۵ هزار و ۹۷۲ خدمت به مددجویان ساکن مناطق محروم استان در ۹ ماهه امسال خبر داد. بذرافشان تصریح […]

بامدادخبردر ۹ ماهه امسال ۷۵ هزار و ۹۷۲ مورد خدمات در مناطق محروم استان به مددجویان ارائه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از ارائه ۷۵ هزار و ۹۷۲ خدمت به مددجویان ساکن مناطق محروم استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.
بذرافشان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۲ هزار و ۹۸۱ خانوار با جمعیت ۳۵۰ هزار و ۵۵۸ نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۷۸ هزار و ۳۹ خانوار با جمعیت ۱۶۵ هزار و ۳۳۷ نفر در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶ الی ۹ درصد ساکن هستند.
او در ادامه افزود: در ۹ ماهه امسال تعداد ۷۵ هزار و ۹۷۲ خدمت در ۱۵ سرفصل به مددجویان ساکن مناطق محروم ارائه شده است که شامل خدمات عمرانی، اشتغال و فنی و حرفه ای، حمایتی و درمانی می شود.
مدیر کل امداد فارس هزینه کرد خدمات مناطق محروم را در مدت مذکور ۲۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۴۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و مابقی به صورت بلاعوض به جامعه هدف ارائه شده است.

 

 

بیش از ۱۳ هزار کارگر و بازنشسته فارس متقاضی مسکن ملی هستند