سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام کرد:

آماده باش کامل شهرداری شیراز برای مواجهه با بارندگی یکشنبه دوازدهم دی ماه

بامداد خبر : حمید کشتکار ادامه داد: نیروهای حوزه های مختلف شهرداری و تجهیزات، امکانات و ماشین آلات تا پایان بارندگی در آماده باش و در مکان های مشخص شده مستقر هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، وی در خصوص آمادگی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی در غرب شیراز گفت: تجهیزات و […]

بامداد خبر : حمید کشتکار ادامه داد: نیروهای حوزه های مختلف شهرداری و تجهیزات، امکانات و ماشین آلات تا پایان بارندگی در آماده باش و در مکان های مشخص شده مستقر هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، وی در خصوص آمادگی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی در غرب شیراز گفت: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی و برف تکانی مهیا است.
نیروهای سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز به تجهیزات برف روبی و برف تکانی مجهز هستند و به کمک مناطق یازده‌گانه می آیند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اضافه کرد: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز با شماره تماس ۱۳۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.
کشتکار ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز نیز توسط دوربین های نظارت تصویری، سطح شهر را رصد و مشکلاتی همچون آبگرفتگی را به سرعت به حوزه مربوطه انتقال می‌دهد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شیراز ضمن اعلام هشدارهایی برای افزایش ایمنی مردم هنگام بارندگی افزود: شهروندان از هرگونه تجمع و تردد و پارک خودرو در حریم رودخانه ها و تقاط حادثه خیز خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات و هشدارها در راستای گذر از بارندگی پیش رو بدون حادثه برای شهروندان و شهر است‌.